Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تولیت آستان قدس رضوی گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران، سرلوحه کار آستان قدس رضوی است و در این راستا به‌دنبال تسهیل خدماتی همچون اسکان، پارکینگ و تدارک مکان مناسب برای زائران شب‌خواب در کوتاه‌ترین فاصله به حرم رضوی هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی در دیدار با جمعی از نمایندگان شهر مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر‌اینکه آستان قدس نسبت به مشکلات مردم با زمین‌های موقوفه‌ای بی‌تفاوت نیست و به‌دنبال تسریع در ساماندهی مشکلات مردم با این اراضی در مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد با همراهی و همکاری استانداری و شهرداری هستیم، اظهار کرد: سیاست ما همراهی برای رفع مشکلات مردم با اراضی موقوفه‌ای آستان قدس رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منافع مردم و کشور اولویت‌ها و اصول ماست و پای اصول اخلاقی خود ایستاده‌ایم، ابراز کرد: اگر در موردی میان منافع مردم و کسب درآمد منافات وجود داشت، قطعا انتخاب ما منافع مردم است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری نسبت به بافت پیرامون اطراف، اظهار کرد: ما نسبت به بافت پیرامون حرم مطهر دغدغه داریم و قانوناً و شرعاً ملزم به تحقق نظر مبارک رهبر معظم انقلاب هستیم.

خادمان آستان قدس رضوی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند+تصاویرخدام آستان قدس رضوی به شهرستان طبس گلشن رسیدندآستان قدس همزمان با ایام دهه کرامت توزیع جهیزیه بین زوجین کم‌برخوردار مشهد مقدس را کلید زد

وی با تأکید بر اینکه هویت شهر مشهد با حرم حضرت رضا(ع) گره خورده است، تصریح کرد: حرم مطهر رضوی دحوالارض مشهد مقدس است، لذا تمام اقدامات و تصمیمات در این شهر باید متناسب با هویت معنوی آن یعنی بارگاه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) باشد، زیرا مشهد شهر امام رضا(ع) است.

حجت‌الاسلام مروی ضمن تشکر از مطالبه و دغدغه دلسوزان شهر به‌ویژه نمایندگان و وزیر شهرسازی نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره بافت پیرامون حرم مطهر اظهار کرد: همانگونه که وزارت شهرسازی با این دغدغه و مطالبه همراه است، آستان قدس رضوی نیز خود را موظف به همراهی و مشارکت در ساماندهی بافت پیرامون حرم مطهر می‌داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اشاره و ابراز کرد: در وضعیت و امکانات فعلی متوقف نمی‌شویم و به دنبال افزایش کمی و کیفی خدمات به زائران متناسب با شأن دستگاه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران، به‌ویژه زائران محروم و نیازمند سرلوحه کار آستان قدس رضوی است و در این راستا به دنبال تسهیل خدماتی همچون اسکان، پارکینگ و تدارک مکان مناسب برای زائران شب خواب در کوتاه‌ترین فاصله به حرم مطهر هستیم.

انتهای پیام/281/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی بافت پیرامون حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد