Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه فضای مجازی در ایام حج رنگ و بوی زیارت خانه خدا بگیرد، گفت: استکبار به دنبال ترویج بی توجهی به مسائل دینی در ایران است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با مدیران حج و زیارت استان یزد با اشاره به روایتی در ارتباط با ضرورت انجام تمام امور با نیت خدایی اظهار داشت: این که گفته می‌شود نیت خیر بهتر از عمل است به این دلیل است که ممکن است فردی کار خیر انجام دهد ولی مقداری ریا یا خودبزرگ بینی در آن وجود داشته باشد که قدری از ثواب خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اما کسی که نیت خیر داشته باشد و با صداقت و اخلاص در راستای انجام آن تلاش می‌کند حتی اگر نتواند این کار خیر را به سرانجام برساند یا انجام دهد، ثواب بسیار زیادی می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت استفاده از فضای مجازی برای ترویج مبانی دینی گفت: باید در حوزه حج و زیارت هم به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم و نه تنها از این فضا استفاده کنیم، فضای امسال حج را به فضای مجازی بکشانیم.

ناصری یزدی تصریح کرد: روایت‌های بسیاری داریم که اگر می‌بینیم حج در حال تعطیلی است، واجب عینی است که افراد هرچه دارند بفروشند و به این سفر بروند تا حج تعطیل نشود.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: تاکید داریم که در ارتباط با فضای مجازی، موضوع هفته حج را به صورت ویزه مدنظر قرار دهیم و ایام حج از ذهن مردم پاک نشود و مکه نرفتن برای عموم عادی نشود.

وی به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: شیوع کرونا علاوه بر مشکلات یک سری نکات مثبتی در جامعه به وجود آورد ولی مشکلاتی هم به لحاظ فرهنگی و دینی به وجود آورد که یکی از این مشکلات، عادی شدن مسجد نرفتن برای برخی افرادی است که تا چند ماه قبل نماز خود را در مساجد می‌خواندند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار به دنبال ترویج بی توجهی به مسائل دینی در ایران است خاطرنشان کرد: در عین حالی که فعلا مشکلاتی هست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد ولی باید در برنامه‌های فرهنگی هم توجه لازم را داشته باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0035EF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه فضای مجازی نماینده ولی فقیه استان یزد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت