Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه یاد یاران به‌‌مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در پایتخت مقاومت ایران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ویژه برنامه یاد یاران به‌مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و آیین گرامیداشت شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب شامگاه شنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، یدالله موحد رئیس‌کل دادگستری استان کرمان و تعداد زیادی از مردم و مسئولان در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه یاد یاران در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد‌مظفر: ملت ایران هیمنه آمریکا را در دنیا شکسته/ آمریکا با وجود ایران نمی‌تواند به اهداف شومش در منطقه برسدبرنامه‌های هفته "بازخوانی و افشاگری حقوق بشر آمریکایی" در استان کرمان اعلام شد

ویژه برنامه یاد یاران با آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سخنرانی حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و اجرای سرود انتقام سخت توسط گروه سرود آوای احرار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان همراه بود.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان قوه قضائیه بیشتر بخوانید... یادبود شهدای هفتم تیر در نمایشگاه عکس و نقاشی «سرچشمه سرخ» مزار شهدای واقعه هفتم تیر در قم گلباران شد ‌گرامیداشت شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان از قاب دوربین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان قوه قضائیه استان کرمان قوه قضائیه برنامه یاد یاران جوار مزار استان کرمان هفتم تیر حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود