Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخی شهرهای استان یزد در زمینه شیوع کرونا دارای وضعیت سفید شدند اما دوباره شرایط تغییر کرد، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی و انجام سفر، شاهد افزایش شیوع کرونا در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد افزایش یافته است، افزود: طی یک هفته اخیر شاهد افزایش ۳۰ درصدی بستری افراد مشکوک به کرونا در یزد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام بیان کرد: در حال حاضر ۱۴۶ نفر در بیمارستان‌های یزد به دلیل ابتلاء به کرونا بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: اگر مردم رعایت نکنند و پروتکل‌های بهداشتی در زمینه‌های مختلف رعایت نشود، به زودی شاهد بحرانی شدن کرونا در یزد خواهیم بود.

وی بر رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های مسئولان حوزه بهداشت و درمان و پزشکان تاکید کرد و گفت: اگر شرایط مدیریت نشود، به وضعیت چند ماه قبل باز خواهیم گشت.

کد خبر 4960034

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت