Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مایکروسافت به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید از تعطیلی تمامی فروشگاههای حضوری خود در ایالات متحده و سایر کشورهای جهان خبر داده است که برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان خبری غیر منتظره و غافلگیرانه بود.

بر اساس گزارشی که در وب سایت the verge آمده است، این بیانیه مطبوعاتی حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد به جز چهار مرکز اصلی، سایر فروشگاه‌های خود را در کشورهای مختلف تعطیل اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی دیگر این غول تکنولوژی آمریکایی تصمیم گرفته است این چهار مرکز را که به احتمال زیاد در مناطق نیویورک، لندن، سیدنی و ردموند قرار دارند تنها برای تجربه کاربران برای کار با محصولات مایکروسافت در نظر خواهد گرفت. این بدان معناست که در این مراکز دیگر شاهد فروش محصولات مایکروسافت نخواهیم بود.

آمارهای منتشر شده از سوی این شرکت، فروشگاه‌های آنلاین ایکس باکس و ویندوز و همچنین سایت رسمی مایکروسافت موفق شده‌اند که به ۱.۲ میلیارد کاربر فعال در ماه در ۱۹۰ بازار جهان دست پیدا کنند که همین امر نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا بیش از پیش بر روی فروش دیجیتالی محصولات خود تمرکز کند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که مسائل مختلف دیگری که اخیرا به وجود آمده است، نظیر شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا و همچنین اعتراضات اخیر مردم آمریکا که به اغتشاش و ناآرامی منجر شد، نیز در این  تصمیم گیری دخیل بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مایکروسافت آمریکا فروشگاه فروشگاه های حضوری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا