Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:54:29 GMT

قتل مادر توسط فرزند معتادش/ قاتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۵۸۹

قتل مادر توسط فرزند معتادش/ قاتل دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی که در شهر کاکی شهرستان دشتی به علت اعتیاد به مواد مخدر، مادر ۷۵ ساله خود را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این قتل بیان کرد: در ساعت ۱۶ روز جمعه هفتم تیر ماه سال جاری در پی کسب خبری مبنی بر وقوع قتل عمد در شهر کاکی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: مأموران با حضور در محل جنایت و بررسی‌های اولیه دریافتند، مردی جوان که معتاد به مصرف مواد مخدر صنعتی شیشه بود، مادر خود را در منزلش مورد ضرب و شتم قرار داده و او را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، قاتل در محل وقوع حادثه دستگیر شد عنوان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4960346

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندهی انتظامی استان بوشهر قتل ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند