Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@23:57:39 GMT

قیمت تخم مرغ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۸۲۹

قیمت تخم مرغ اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه علت افزایش قیمت تخم مرغ، افزایش هزینه‌ها از جمله حقوق ودستمزد، حمل ونقل، خوراک و غیره و همچنین حفظ و استمرار تولید، عنوان شده که بر این اساس سقف قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در مرغداری حداکثر ۹۵۰۰۰ ریال قیمت مصرف کننده هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن در حدود ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۰۰۰ تومان تعیین شد.   همچنین سازمان حمایت تاکید کرده که فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالاتر از قیمت مصوب تخلف و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم با متخلفان، توسط بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صمت استانی صورت می‌گیرد. این در حالی است که در روزهای اخیر قیمت هر شانه تخم مرغ در سطح خرده فروشی‌ها به ۳۲ هزار تومان هم رسیده است.   البته طبق اعلام سازمان حمایت هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، فروشگاه‌های زنجیره ای و تشکل‌های تولیدی صورت گرفته و توزیع گسترده و کافی تخم مرغ با حداقل سود عمده وخرده فروشی در مراکز یادشده در حال انجام است. صادرات تخم مرغ متوقف شد همچنین براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار به منظور استفاده از ظرفیت تشکل‌های و اتحادیه‌های تولیدی، تنظیم بازار تخم مرغ بر عهده اتحادیه مرکزی مرغداران میهن قرارگرفته و در شرایطی که قیمت تخم مرغ در کشور روند افزایشی داشته است، با هماهنگی صورت گرفته با اتحادیه ذیربط صادرات تخم مرغ تا زمان تنظیم بازار داخلی متوقف شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ تخم مرغ سازمان حمایت تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • نفت در مدار رشد؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!