Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:48:07 GMT

۴ شرور ‌زاهدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۴۵۴۸

۴ شرور ‌زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: ۴ مرد شرور که در پی اختلافات مالی با راننده یک دستگاه سواری پراید او را پس از مجروح کردن با سلاح گرم به صورت وحشیانه با شمشیر و چماق مورد ضرب و شتم قرار داده بودند در عملیاتی مقتدرانه دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حمیدرضا اکبری از دستگیری چهار نفر از عاملان نزاع خیابانی چند روز گذشته در این شهر توسط نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک نزاع شدید خیابانی در شهر زاهدان که کلیپ آن در فضای مجازی منتشر و باعث تکدر خاطر شهروندان شد موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان به طور جد در دستور کار ستاد انتظامی این شهر و پلیس امنیت سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان| دستگیری عناصر خرابکار خارجی در بیروتانهدام 41 باند  تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان؛ 167 نفر دستگیر شدندفریب جهانیان به سبک آمریکا؛ افزایش میزان پاداش دستگیری سرکرده داعش

فرمانده انتظامی زاهدان  بیان کرد: با تلاش شبانه روزی و ردگیری اطلاعاتی تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان چهار مرد شرور که در پی اختلافات مالی با راننده یک دستگاه سواری پراید وی را پس از مجروح کردن با سلاح گرم به صورت وحشیانه با شمشیر و چماق مورد ضرب و شتم قرار داده بودند در کمتر از 48 ساعت شناسایی و در عملیاتی مقتدرانه دستگیر شدند.

وی گفت: در این رابطه یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات مربوطه، یک قبضه شمشیر و یک عدد چماق از مخفیگاه این افراد شرور کشف شد.

وی ضمن هشدار به مخلان امنیت که باعث بر هم زدن جو روانی در شهر زاهدان می‌شوند افزود: پلیس با اشرافی که دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن افرادی که قصد ایجاد اخلال در نظم جامعه را دارند دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

سرهنگ اکبری اظهارداشت: افراد شرور و مخل نظم و امنیت جامعه بدانند که در صورت ارتکاب جرم نمی‌توانند از چنگال قانون و پلیس فرار کنند.

انتهای پیام/394/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ استان سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... اجرای ۱۳۰۰ عملیات ویژه مقابله با قاچاقچیان در زنجان / ۲۴۰ معتاد متجاهر دستگیر شدند متهمان درگیری در یکی از رستوران‌های اردبیل دستگیر شدند رئیس دادگستری گلستان: گردش مالی ۶۷۰ میلیارد تومانی یک شرکت هرمی/ ۲۵ نفر احضار و ۷ نفر دستگیر شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ استان سیستان و بلوچستان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟