Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقه مجازی «پخت زیباترین کیک» ویژه مادران و دختران به مناسبت دهه کرامت در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی جشن‌هایی که به مناسبت دهه کرامت توسط شهرداری قزوین برنامه ریزی شده بود، لغو شده است، از این رو برنامه‌هایی را در فضای مجازی تدارک دیدیم که یکی از آنها مسابقه مجازی «پخت زیباترین کیک» ویژه مادران و دختران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایجاد شادی و نشاط در میان خانواده‌ها و همچنین گرامیداشت دهه کرامت از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: مادران و دختران می‌توانند برای شرکت در مسابقه تصاویر مربوط به مراحل ساخت کیک تا مراحل پایانی تزئین را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

درافشانی افزود: مهلت شرکت در این مسابقه سوم الی ۱۳ تیرماه سال جاری است، علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی به شماره ۰۹۱۰۴۶۸۸۸۲۱ ارسال کنند؛ به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 430966

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری قزوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم