Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@22:20:51 GMT

جوان معتاد مادرش را به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۶۶۶۹

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری مرد جوانی که مادرش را در شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، خبرداد. ناطقان: سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۶ روز جمعه هفتم تیر ماه سال جاری در پی کسب خبری مبنی بر وقوع قتل عمد در شهر کاکی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشتی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: ماموران با حضور در محل جنایت و بررسی های اولیه دریافتند، مردی جوان که معتاد به مصرف مواد مخدر صنعتی شیشه بوده مادر خود را در منزلش مورد ضرب و شتم قرار داده و او را به قتل رساند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی، قاتل در محل وقوع حادثه دستگیر شد عنوان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. منبع: افتاب برچسب ها: واعظی ، معتاد ، مقام ارشد ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واعظی معتاد مقام ارشد ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه  که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و ٣ نفر دیگر نیز شناسايي و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب  رعب وحشت  مردم شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد