Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@20:03:00 GMT

مسائل معیشتی در طرح منظومه روستایی دیده شده است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۹۲۰

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا شاملو در دیدار با نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح منظومه روستایی را با هدف یکپارچه سازی ظرفیت و توانمندی‌های پایدار روستاها ارایه داده است.

وی ادامه داد: برای انجام این طرح نیازمند نگاه آمایشی و کلان‌تر نسبت به فرآیند امور روستاها هستیم تا با انجام آن وارد فازهای اجرایی طرح در همه زمینه‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول عمران روستایی خاطرنشان کرد: در این حوزه نیازمند هماهنگی تمامی دستگاه‌های مرتبط با عمران روستایی هستیم و امیدواریم دستگاه‌های ذیربط و سیاست گذار نسبت به همکاری در خصوص مسایل مرتبط با عمران روستایی همکاری‌های لازم با این نهاد را به عمل آورند.

وی خطاب به نمایندگان حاضر در این جلسه، گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا بنیاد را به عنوان یک بازوی اجرایی موثر در راستای اجرای امور عمرانی روستاها در کنار خود ببیند و در خصوص تامین اعتبارات لازم برای رشد و گسترش آبادانی این مناطق اهتمام بیشتری داشته باشند.

شاملو یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی دارد تا برای مهاجرت معکوس و ماندگاری روستاییان در محل زندگی خود، از هر اقدام موثر عمرانی در حوزه روستا استقبال کند تا شاهد رشد روزافزون مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این مناطق باشیم.

وی با اشاره به استعداد بالای قزوین در حوزه گردشگری، اظهار داشت: بنیاد مسکن آماده است تا با مساعدت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات عمرانی مناسبی به روستاهای مستعد هدف گردشگری منطقه تخصیص دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مسکن مهاجرت نمایندگان مجلس شورای اسلامی سیاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند