Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مسعود بخشی مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم در خصوص حوزه اجرا و نظارت بر پروژه‌های عمرانی، گفت: عملکرد شهرداری همچون ویترینی جلوی چشم شهروندان قرار دارد و شهروندان در این سال‌ها شاهد عملیات و فعالیت‌های مختلفی در مسیر عمران بوده‌اند و پروژه‌های متعددی در طول این سال‌ها به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم افزود: در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه‌کاره را در زمان‌بندی مشخص به سرانجام برسانیم، که در این راستا تسهیل رفت‌وآمد و عبور و مرور ترافیکی یکی از اهداف مهم در اجرای پروژه‌هاست.

بخشی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح همچون تقاطع‌های امام علی (ع)، عمار یاسر و شهدای مدافع حرم و دسترسی تونل غدیر در محدوده خیابان انقلاب، پارکینگ شرقی و بزرگراه آیت‌الله بروجردی و تقاطع همسطح آیت‌الله بروجردی است، ابراز کرد: این پروژه‌ها با لطف خدا و نگاه مدبرانه شهردار در دست اجرا، نظارت و یا در حال بهره‌برداری قرار دارد.

او عنوان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص در دست اجرا، تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم (ص) است که عملیات عمرانی آن به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد آغازشده و ۴۷ درصد دیگر نیز اجرایی می‌شود که بلوار فردوسی بعد از بازگشایی و تملکات به‌صورت زیرگذر از بلوار پیامبر اعظم (ص) عبور می‌کند.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم بیان کرد: از دیگر پروژه‌های عمرانی شاخص در قم، پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی (ع) و بلوار حضرت معصومه (س) است که این بلوار یکی از ورودی‌های قم از سمت جعفریه محسوب می‌شود و به لحاظ تردد دارای مزایای ترافیکی است، که در این خصوص زیرگذری که از زیر کمربندی امام علی (ع) عبور می‌کرد و وارد شهر می‌شد به دلیل عرض کم، سال‌هاست که مشکلاتی ایجاد می‌کرد.

بخشی عنوان کرد: در جهت رفع این چالش، پروژه عمرانی طراحی شد و پس از تصویب در شورای اسلامی شهر مورد اجرا قرار گرفت و با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال عملیاتی شود.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری قم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است