Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور بر ضرورت تکریم کشاورزان و روستاییان به عنوان ضامن امنیت غذایی تاکید کرد و گفت: نیمی از جمعیت کشور روستاییان هستند که ضرورت نگاه ویژه به آنان و حل مشکلاتشان برای افزایش امید در جامعه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه توزیع خدمت در جامعه باید عادلانه باشد، افزود: حل مشکلاتی که کشاورزان اکنون با آن روبرو هستند زمینه ساز جهش تولید در کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یکی از اصول انقلاب اسلامی اجرای عدالت برای مردم است و همه مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند چرا که آن‌ها انتظار دارند مسئولان به آنان خدمات شایسته ارائه دهند.
عضویت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری در صندوق بیمه روستایی علی شیرکانی مدیر عامل صندوق بیمه روستایی و عشایر کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه داشتن بیمه یک حق برای روستاییان و عشایر تلقی می‌شود، گفت: تعداد زیادی از روستاییان و عشایر کشور بیمه درمانی نداشتند که دولت برای بسیاری از این افراد خدمات بیمه‌ای در نظر گرفته است.

او افزود: یک میلیون و ۸۰۰ هزار روستایی و عشایر اکنون عضو صندوق بیمه شدند تا در دوره سالمندی از خدمات بیمه‌ای مناسب بهره‌مند شوند.
بیشتر بخوانید: حمایت صندوق بیمه اجتماعی از کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران
مدیر عامل صندوق بیمه روستایی و عشایر کشور خدمات بیمه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران در روستا‌ها را همطراز خدمات کشور‌های مطرح جهان دانست و ادامه داد: خدمات زیادی به روستاییان ارائه می‌شود، اما متاسفانه این خدمات خوب تببین و بیان نشده است.

شیرکانی با بیان اینکه صندوق بیمه روستاییان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کرده است تا فاصله طبقاتی شهر و روستا را کاهش داد گفت: روحانیان و مبلغین ساکن روستا‌ها در ترویج صندوق بیمه عشایر و روستایی کمک کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بیمه روستایی و عشایری بیمه درمانی خدمات بیمه ای صندوق بیمه روستایی روستایی و عشایر خدمات بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود