Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@23:08:39 GMT

همزمانی قانون سزار با طرح الحاق تصادفی نیست

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۱۶۵۹

همزمانی قانون سزار با طرح الحاق تصادفی نیست

به گزارش افکارنیوز،

 بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری و رئیس هیئت امنای بنیاد بین المللی قدس- سوریه نیز در پایان نشست سالانه این هیئت در دمشق به بیان دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه دو ملت سوریه و فلسطین پرداخت.

اخبار بین الملل-وی گفت: هدف اصلی جنگ تروریستی علیه سوریه شکست اراده مقاومت نزد مردم این کشور و همپیمانان در دو محور مقاومت و مبارزه با تروریسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بثینه شعبان افزود: همزمانی تروریسم اقتصادی علیه ملت سوریه در قالب قانون «سزار» با طرح الحاق یا سرقت اراضی فلسطینی به هیچ وجه تصادفی نیست.

وی با بیان اینکه سوریه سال‌هاست با تروریسم مبارزه می‌کند، تاکید کرد: امروز سوریه مبارزه با تروریسم اقتصادی و حمایت از قدس اشغالی و فلسطین را در مقابل تمامی طرح‌های خصمانه ادامه می‌دهد؛ طرح‌هایی که منشأ واحد و هدف واحدی دارند که همان تحویل منطقه به رژیم صهیونیستی غاصب است.

مشاور سیاسی بشار اسد به اعتراضات اخیر مردم آمریکا به نژادپرستی هم پرداخت و گفت: به زودی تمام جهان در برابر نژادپرستی خواهد ایستاد و رژیم صهیونیستی با اشغال خاک فلسطین نمونه بارز نژادپرستی است.

بثینه شعبان در پایان تاکید کرد: همانطور که تروریسم را از سوریه راندیم، اشغا‌گران را از هم از فلسطین و دیگر اراضی خواهیم راند و فرقی نمی‌کند که این اشغالگر اسرائیلی یا ترکیه‌ای یا آمریکایی باشد. ما خواستار باز پس‌گیری سرزمین خود و استقلال در تصمیم‌گیری‌ها هستیم.

هیئت امنای بنیاد بین‌المللی قدس- سوریه در نشست سالانه خود با صدور بیانیه‌ای بر حمایت از سوریه و ریاست جمهوری آن در مبارزه با تروریسم و نیز حمایت از ملت فلسطین و از محور مقاومت ملی لبنان تأکید و مخالفت خود با تمامی سیاست‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

در نشست سالانه هیئت امنای بنیاد بین‌المللی قدس –سوریه علاوه بر مشاور سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری، دبیر کل این هیئت، سفیر فلسطین در سوریه، رئیس اداره امور سیاسی سازمان آزادی‌بخش فلسطین، معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، دبیرکل جنبش «فتح الانتفاضه» حضور داشتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا صهیونیستی سوریه سوریه آمریکا صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد