Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها از حضور مجدد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خوشحال است.

طرفداری - در چارچوب رقابت های جام حذفی انگلستان، منچسترسیتی موفق به پیروزی در برابر نیوکاسل و صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد. سال گذشته، سیتیزن ها موفق به قهرمانی در این رقابت ها شده بودند.

به گزارش اسکای، پپ گواردیولا از حضور مجدد تیم خود در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلستان خوشحال است و خواهان قهرمانی در این رقابت و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم

پس از شکست مقابل چلسی، اکنون باید تمرکز خود را معطوف به لیگ برتر کنیم. ما برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم و این کار (صعود به لیگ قهرمانان) هنوز انجام نشده اما به آن نزدیک هستیم و فقط به دو پیروزی دیگر نیاز داریم. ما اکنون در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و مجددا در ومبلی بازی خواهیم کرد. سال گذشته ما قهرمان این رقابت ها شدیم و اکنون مجددا در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها حضور داریم و این خیلی خوب است. پس از آن، باید در پایان فصل برای تقابل با رئال مادرید آماده شویم.

پپ گواردیولا راجع به عملکرد تیم خود در بازی با نیوکاسل گفت:

در ابتدا باید بگویم که ما به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم. حمله کردن در مقابل تیمی که به صورت عمیق دفاع می کند، کار ساده ای نیست. عملکرد ما در این بازی عالی بود. ما فرصت های گلزنی کمی به حریف دادیم و از اینکه مجددا به لندن و به ورزشگاه ومبلی باز خواهیم گشت، خوشحال هستیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا مرحله نیمه نهایی رقابت ها جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با یک پیروزی خفیف خارج از خانه حاشیه امنیت خود در چهارم جدول رده‌بندی لالیگا را افزایش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبانش مایورکا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل دقیقه 5 رودریگو ریکلمه مسبب رقم خوردن بیست‌و‌یکمین پیروزی فصل روخی بلانکو شد تا این تیم 67 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در رده چهارم جدول لالیگا را به شش امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. به این ترتیب مردان دیه‌گو سیمئونه از شانس خوبی برای کسب آخرین سهمیه اسپانیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. پیش از این تیم‌‌های رئال مادرید، بارسلونا و جیرونا موفق به کسب سه سهمیه دیگر لالیگا در فصل آتی لیگ قهرمانان شده بودند.

بارسلونا باخت و رئال مادرید را قهرمان کرد

 

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لالیگا، امروز پنج مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اوساسونا - بتیس
سلتاویگو - ویارئال
والنسیا - آلاوس
رایووایکانو - آلمریا
سویا - گرانادا

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید قهرمان زودهنگام مسابقات با 87 امتیاز صدرنشین است و جیرونا با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بعد از این دو تیم، بارسلونای 73 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید با 67 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا