Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@06:33:20 GMT

ویسی بعد از شکست برابر پرسپولیس چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۲۹۷۹

ویسی بعد از شکست برابر پرسپولیس چه گفت؟

سرمربی پیکان معتقد است پرسپولیس در حد و قواره قهرمان لیگ برتر ظاهر نشده است.

به گزارش قدس آنلاین عبدالله ویسی بعد از شکست سه بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار کرد: به اعتقاد من می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. نوع رفتار ما غیرحرفه‌ای بود و پرسپولیس حرفه‌ای‌تر عمل کرد و برنده بازی هم شد. سر و ته جدول نشانگر قدرت پرسپولیس نسبت به پیکان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع رفتار بازیکنان ما زیبنده تیم نیست. بابت این رفتار متاسفم. با این که زمان زیادی نداریم اما امیدواریم در هفته‌های آینده بهتر عمل کنیم.

او درباره اشتباهات شیخی ویسی در دیدارهای پیکان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در طول هفته‌های گذشته چهار دروازه‌بان ما خوب نبودند. می‌خواستیم علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان را درون دروازه بگذارم. به باشگاه هم گفته بودم. ما امکان جذب دروازه‌بان نداشتیم. در نتیجه با دروازه‌بان‌ها صحبت کردیم و خودشان به این نتیجه رسیدند که شیخ ویسی درون گل بایستد. از این بابت متاسفم. تلاش می‌کنم دروازه‌بان‌ها را از نظر روحی و روانی بالاتر ببریم.

سرمربی پیکان درباره دلایل اعتراض به داور مسابقه خاطرنشان کرد: شاید اعتراض من زشت بود و زینبده نبود. البته داور بهترین حمله ما را قطع کرد و اگر غیر از این می‌شد، بازیکن ما باید تک به تک می‌شد. با توجه به این که تیم ما عقب بود و گل هم نزده بود، از کوره در رفتم. باز هم متاسفم به داور اعتراض کردم.

ویسی درباره کیفیت پرسپولیس در این دیدار گفت: خودم پرسپولیس را در حد قهرمان ندیدم. شاید به این دلیل است که چهارماه بازی نکرده بودند. البته یک قهرمان نباید زیبا بازی کند بلکه باید بازی‌ها را ببرد.

سرمربی پیکان درباره حضور دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه شهدای شهر قدس و تماشای این مسابقه، اظهار کرد: دست اسکوچیچ درد نکند که به ایران برگشت و بازی‌های ما را می‌بیند. امیدوارم به کمک فوتبالی‌ها یک تیم خوب را در مقدماتی جام جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عبدالله ویسی پرسپولیس پرسپولیس پیکان دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!

عبدالکریم حسن با کسی شوخی ندارد و حالا یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داده است.

طرفداری | هشدار؛ با عبدالکریم حسن کل‌کل نکنید!

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. گندمی از سوی حسین عبدی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود اما چند روز قبل از حضور در اردو، هر دو دست او شکسته شد.

گندمی خطاب به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به این دروازه‌بان جوان گفته "من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت هر چه تمام پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌ان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان