Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@00:27:32 GMT

بلایی که قرنطینه سر اقتصاد آلمان اورد!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۳۲۱۹

بلایی که قرنطینه سر اقتصاد آلمان اورد!

به گزارش جام جم انلاین به نقل از ایسنا، گروهی از اقتصاددانان آلمانی با اشاره به اینکه قرنطینه سراسری و تعطیلی کسب و کارها بیشتر از زمانی بوده که قبلا تصور می شده است از کاهش بیشتر رشد بزرگ ترین اقتصاد اروپا در سال جاری خبر دادند.   در شرایطی که تولیدات صنعتی آلمان در بدترین وضعیت خود از زمان ثبت آمارهای مربوطه قرار دارد و یمزان صادرات نیز به پایین ترین سطح دو دهه اخیر رسیده است، انتظار می رود رشد اقتصادی امسال آلمان به منفی ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد برسد که ۱.۵ دصرد کمتر از برآورد قبلی و بدترین عملکرد بزرگ ترین اقتصاد اروپایی از زمان جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹-۱۹۴۵ میلادی) خواهد بود.   به گفته این اقتصاددانان، نرخ بیکاری نیز تحت تاثیر شرایط ایجادشده روندی صعودی خواهد داشت تا جایی که انتظار می رود شمار بیکاران آلمانی با نیم میلیون افزایش نسبت به سال گذشته به بیش از دو میلیون و ۵۷۰ هزار نفر برسد.   ورونیکا گریم- مشاور اقتصادی مرکز مطالعات کیل گفت: ما در حال حرکت به سمت یک رکود فراگیر هستیم. این احتمال وجود دارد که با افزایش شمار مبتلایان شاهد ایجاد موج دوم کرونا نیز باشیم.   این کارشناسان با اشاره به اینکه تمایل سرمایه گذاران خارجی برای انجام پروژه های جدید کاهش یافته است از مواجه شدن شرکت های آلمانی با ریسک های جدید در نتیجه کاهش جریان ورودی سرمایه و کاهش تقاضای واردات جهانی خبر داده اند.   به گفته این اقتصاددانان آلمانی، اقتصاد آلمان سال آینده از رکود خارج می شود و پبش بینی شده است رشد اقتصادی ۴.۵ درصدی در سال آینده برای آن به ثبت برسد. دولت آلمان تاکنون حدود ۱۳۰ میلیارد یورو اعتبار برای مقابله با کرونا و حمایت از کسب و کارهای این کشور تخصیص داده است و با همکاری مشترک فرانسه تلاش دارد تا ۶۰۰ میلیارد یورو نقدینگی به بازارهای مالی اروپایی از طریق مکانیسم ثبات اتحادیه اروپا تزریق کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، ترجمه: پویا احمدی | مدیرعامل خطوط هوایی امارات طی نامه‌ای که آخر هفته در وبسایت این شرکت منتشر شد، بابت برهم خوردن برنامه‌های سفر مسافران در پی بارش‌های بی‌سابقه باران در امارات متحده عربی و جاری شدن سیل در فرودگاه دبی عذرخواهی کرد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It3

دیگر خبرها

  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد