Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون جودو گفت: مذاکرات و رایزنی‌های صالحی امیری با مجامع بین‌المللی نشان داد به پرونده مسلط هستند. تاریخ انتشار: 10:05 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۰۸۵

خبرگزاری میزان - آرش میر اسماعیلی پس از دیدار با سیدرضاصالحی امیری در فدراسیون جودو صحبت‌هایی را به شرح زیر انجام داد:

*از زمان انتخاب شدن به عنوان رییس فدراسیون جودو، از همان ابتدا چند هدف برای خودمان تعریف کردیم تا بتوانیم در آن موفق شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در ۶ ماه دوم سال گذشته تحرکات منفی علیه جودو صورت گرفت، اما خوشبختانه با همکاری وزارت ورزش در ۲۰ استان جودو را در اماکن عمومی به نماش گذاشتیم.

*۶ ماه اول به دنبال کسب سهمیه المپیک و کسب مدال در نوجوانان و جوانان بودیم که خداراشکر موفق به انجام این کار شدیم.

*به دنبال کسب دو سهمیه المپیک بودیم، اما در مسابقات جهانی شرایط برای ما به گونه‌ای پیش رفت که بحث تعلیق ناعادلانه پیش آمد اما ما از این تهدید یک فرصت ایجاد کردیم.

*در سنین پایه برنامه‌های خوبی داشته‌ایم و در تلاش هستیم تا نوجوانان و جوانان آینده جودو را بسازند.

*متولی دفاع شخصی در ایران فدراسیون جودو است.

*با وجودی که جودو پرچمدار است اما با این حال در داخل ایران اذیت‌ زیادی شده‌ایم به طوری که سیلی خوردیم و شرایطی ایجاد شد که کار برای ما سخت‌تر شد.

*مذاکرات و رایزنی‌های صالحی امیری با مجامع بین‌المللی نشان داد به پرونده مسلط هستند. این سیلی‌ها باعث افتخار است، اما خیلی خوب از جودو حمایت نشد.

*بودجه ما ۳ میلیارد است که ۶۵ درصد آن را تاکنون دریافت کرده‌ایم و با این مبلغ از من انتظار کار بزرگ دارند، اما باید بدانند مثل کُشتی نیستیم که دولت ما را حمایت کند و یا مانند فوتبال حامی مالی داشته باشیم.

*من مقابل نماینده رژیم غاصب صهیونیستی در المپیک آتن بازی نکردم و با این کار مدال المپیک را از دست دادم اما به این موضوع افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: امیدوارم کسانی که دنبال انتقام از جودو هستند رسوا شوند/ این رشته دوباره به اوج باز می‌گردد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرش میر اسماعیلی فدراسیون جودو صالحی امیری کمیته ملی المپیک فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم