Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم تجلیل از جهادگران عرصه‌ی مبارزه با کرونا با حضور خادمان امام رضا (ع) در امامزاده سید اسحاق ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد و خادمان آستان قدس رضوی با اهدا لوح از فعالان و تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا در بخش‌های مختلف قدردانی کردند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: همدلی و کمک‌های مومنانه‌ی مردم در مبارزه با بیماری کرونا، به تجلی وحدت و ایثارملت ما در دنیا تبدیل شد و تا شکست کامل این ویروس منحوس، این مسیر ادامه خواهد داشت

اجرای مولودی از دیگر برنامه‌های این مراسم در ساوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان خادمان امام رضا (ع) با عنوان "کاروان زیر سایه خورشید" به مناسبت دهه کرامت ۲ روز است وارد استان مرکزی شدند و این استان را به عطر حرم مطهر رضوی معطر کردند.

کاروان زیر سایه خورشید سفر خود را به استان مرکزی از شهرستان زرندیه شروع کردند و پس از اجرای برنامه‌های مختلف در این شهرستان وارد شهرستان ساوه شدند.

حسین حسین نژاد از اعضای کاروان خادمین حرم رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درباره سفر کاروان زیر سایه خورشید به استان مرکزی گفت: این برنامه ۱۳ سال است که در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و در همین راستا خادمان آستان قدس رضوی میهمان مردم استان مرکزی هستند.

حسین نژاد افزود: هدف از این برنامه‌ها و سفر به شهرستان‌های استان مرکزی این است که عطر بوی رضوی در کل استان‌های ایران اشاعه پیدا کند.


او اضافه کرد: بحث حرم و حرمت رضوی و اشاعه فرهنگ رضوی است و خادمان حرم رضوی به عنوان سفیر فرهنگی امام رضا علیه السلام در استان‌های مختلف حضور پیدا می‌کند تا افرادی که نمی‌تونند به زیارت حضرت بروند ما پرچم متبرک حرم را خدمتشان ببریم تا دوری منزل مانع این سفر روحانی نشود.

عضو کاروان خادمان حرم رضوی بیان کرد: امسال در کنار کار‌های دیگر به عنوان سفرای سلامت هم انجام وظیفه می‌کنیم و سعی می‌کنیم که ارزش‌های رضوی در سراسر مملکت اشاعه پیدا کند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان حرم رضوی کروناویروس کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه