Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان‌پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری دوره آموزش فعالان اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان در راستای سلسله دوره‌های توانمندسازی شاغلان و فعالان گردشگری، برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: این دوره آموزشی، امروز دوشنبه به مدت 4 ساعت و به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود که با توجه به ارائه مطالب کاربردی به علاقه‌مندان، فرصت مناسبی برای به‌روز‌ رسانی آموخته‌ها و اطلاعات فعالان گردشگری استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزدانپناه عنوان کرد: تا کنون دوره‌های بازآموزی راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی، آداب معاشرت و رفتار حرفه‌ای در گردشگری برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان این‌که دو دوره آموزشی بازآموزی بلد محلی و اصول پذیرایی و تشریفات نیز در روزهای آینده برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با همکاری مرکز آموزش تخصصی یاسین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

یزدان‌پناه با تأکید بر لزوم نیازسنجی و امکان‌سنجی برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری، افزود: «ارائه آموزش‌های لازم، مؤثرتر از تشدید نظارت‌ها است و ما در این حوزه به دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش فعالان گردشگری میراث فرهنگی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


وی گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان