Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از آزادسازی ۹۱۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو تا هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی امام در نشست خبری امروز خود با اشاره به ایستگاه‌های بهره‌برداری شده مترو در سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته توانستیم در خط شش مترو مجموعا 5 ایستگاه را به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در نیمه دوم سال دو ایستگاه امام حسین و ایستگاه کیانشهر وارد مدار شد.

وی ادامه داد: در خط هفت نیز 8.5 کیلومتر شرقی حد فاصل ایستگاه بسیج تا مهدیه وارد مدار بهره‌برداری شد و سه ایستگاه از این خط به بهره‌برداری رسید. برنامه ما این بود که بتوانیم ماهی یک ایستگاه به بهره‌برداری برسانیم اما عملا این اتفاق به دلیل کمبود منابع محقق نشد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه تصریح کرد: برنامه امسال ما که اولویت نخست محسوب می‌شود تکمیل خطوط نیمه تمام است؛ در خط 6 و 7 حدود 64 کیلومتر هنوز وارد مدار نشده است. این در حالی است که به نرخ امروز 50 هزار میلیارد تومان سرمایه شهر زیرخاک خوابیده و عقل حکم می‌کند آنها را تکمیل کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

امام خاطرنشان کرد: در تیرماه دو رام قطار باقیمانده از هفتاد قطاری که قرار بود به مترو تهران تحویل داده شود، وارد شبکه خواهد شد و پرونده این موضوع بسته می‌شود.

وی درباره آزادسازی 910 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه مترو تهران، گفت: اوراق مشارکت سال 97 مترو 1300 میلیارد تومان بود که 910 میلیارد آن به بانک آینده و 390 میلیارد آن به بانک صنعت و معدن مربوط می‌شد. بانک صنعت و معدن اواخر مهرماه 98 مبلغ خود را به حساب شهرداری واریز کرد و مورد استفاده قرار گرفت اما 910 میلیارد بانک آینده واریز نشد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه افزود: سازمان املاک و مستغلات شهرداری چند ملک به بانک آینده معرفی کرد که مورد تایید آنها قرار نگرفت اما در نهایت چند هفته گذشته 14.8 میلیارد تومان از سوی بانک آینده به حساب شهرداری واریز شد و با همراهی بانک مرکزی مجوزی در هفته گذشته اخذ کردیم تا بتوان برای باقیمانده این پول ضمانت نامه بانکی صادر کنیم. بر این اساس ضمانت‌نامه‌های بانکی از ابتدای هفته آینده به بانک آینده تسلیم خواهد شد.

به گفته امام افتتاح 12 ایستگاه از خطوط مترو نتیجه استفاده از اوراق مشارکت بانک آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد:بودجه امسال ما حدود 2800 میلیارد است که 800 میلیارد ان غیرنقد است و با توجه به محدودیت های درآمدی شهرداری و تجربه سالهای گذشته امیدوار نیستیم که همه آن محقق شود.

50 درصد مسافران مترو از ماسک استفاده نمی‌کنند/وضعیت در اتوبوس‌ها بدتر استهاشمی: شهرداری تهران دریافت کمک از دولت برای توسعه مترو را پیگیری نکرده استبرنامه‌های شهرداری برای وصول مطالبات از دولت/مترو و اتوبوس،‌ در 7 سال گذشته تحقق درآمد نداشته‌اند

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران ایستگاه مترو متروی تهران مترو (قطار شهری) بیشتر بخوانید... هاشمی: شهرداری تهران دریافت کمک از دولت برای توسعه مترو را پیگیری نکرده است برنامه‌های شهرداری برای وصول مطالبات از دولت/مترو و اتوبوس،‌ در ۷ سال گذشته تحقق درآمد نداشته‌اند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران ایستگاه مترو متروی تهران مترو قطار شهری شهرداری تهران ایستگاه مترو متروی تهران مترو میلیارد تومان اوراق مشارکت بهره برداری بانک آینده سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۱۵، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۰۲، پیشوا با شاخص ۱۱۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۲، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۶، قرچک با شاخص ۱۳۵، ورامین با شاخص ۱۱۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۸، پارک رازی با شاخص ۵۶، پاکدشت با شاخص ۷۳، پردیس با شاخص ۸۰، پونک با شاخص ۵۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۰، چشمه با شاخص ۵۶، دانشگاه تهران با شاخص ۷۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۷، ژئوفیزیک با شاخص ۵۸، سرخه‌حصار با شاخص ۹۶، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۸۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۶۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۷، لواسانات با شاخص ۶۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۰، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۶ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۵ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۴۶، دماوند با شاخص ۳۷، رباط‌کریم با شاخص ۴۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۳۳، علم و صنعت با شاخص ۴۱، قدس با شاخص ۴۱، ملارد با شاخص ۵۰، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 748042

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف