Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ، 19 پروژه آب‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت درجریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: با افتتاح این  19 پروژه بیش از 60 روستا در این استان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی افزود: 156 طرح عمرانی شامل 44 مدرسه، 50 مرکز فرهنگی مذهبی، 26 طرح آب‌رسانی، 18 پل راه، 11 مرکز بهداشتی درمانی و 7 پروژه دیگر را در دست اقدام داریم که از این تعداد، 103 پروژه افتتاح و تکمیل شده است.

وی سرمایه‌گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد را 650 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر طرح‌های یاد شده، در حال احداث 650 واحد مسکن برای محرومین در استان نیز هستیم.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره طرح‌های آب‌رسانی این بنیاد در سراسر کشور نیز گفت: احداث 196 طرح با 671 زیرپروژه و 1010 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده را در دستور کار داریم که از این تعداد، 103 طرح با 504 زیرپروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدنی با اشاره به فعالیت‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکید کرد: اجرای 1036 طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور با حجم سرمایه‌گذاری 940 میلیارد ریال باعث ایجاد بیش از 4 هزار فرصت کسب و کار در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان شده است. بنیاد همچنین با هدف توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و اشتغال‌زایی از طریق حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، با 6 واحد صنعتی و تولیدی در استان مشارکت داشته و 600 میلیارد ریال در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به خدمات گسترده‌ این بنیاد در حوزه‌های مختلف بیان کرد: تا پایان امسال تعداد مدارس افتتاح شده برکت به یک‌هزار و 550 مدرسه می‌رسد و 300 هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی افزود: در استان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ساخت 44 مدرسه را هدف‌گذاری کرده ایم که تا به امروز 27 مدرسه افتتاح شده است.

وی افزود: بنیاد برکت همچنین در مجموع 240 مرکز درمانی و جامع سلامت را در سراسر کشور به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد که 11 مرکز در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

مدنی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال ساخت 3500 واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول هستیم که 66 مسکن از این تعداد در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به این استان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی فرمان امام مدیرعامل بنیاد برکت میلیارد ریال بهره برداری آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته منطقه امامزاده جعفر با دمای ۳۲.۴، لیکک ۳۲.۵ ، دوگنبدان ۳۲.۶ و دهدشت ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. ولی بهره مند افزود: حداقل دمای مناطق گرمسیری استان در بامداد امروز در امامزاده جعفر ۱۳،دوگنبدان ۱۲،دهدشت ۱۳ و لیکک ۱۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است. وی تاکید کرد: در این مدت حداقل دمای هوای شهرهای سردسیری سی سخت، یاسوج و مارگون به ترتیب ۸.۸ ،۸.۷ و ۸.۳ درجه سانتیگراد بود. بهره مند افزود: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای شهرهای یاسوج و سی سخت نیز ۲۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است. کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دمای هوای استان در شبانه روز آینده روند کاهشی نامحسوس دارد. بهره مند تاکید کرد: هوای استان در شبانه روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد پیش بینی می شود. وی عنوان کرد: در آخرین سامانه بارشی استان (پنجم اردیبهشت)در دلی خمسیر۱۷،علی کرم دمچنار ۱۶،کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱،تنگ رواق ۱۱،تلگاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه ای ۹ میلیمتر باران باریده است. بهره مند خاطرنشان کرد: این سامانه در گنجگان هفت،یاسوج پنج،دشتروم پنج،ستنگان پنج،دشت بز چهار،ملرگون چهار،سیرون شبلیز چهار،و سرآسیاب یوسفی سه میلیمتر باران داشته است.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی