Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:18:54 GMT

کاروان «زیر سایه خورشید» به قائمشهر رسید

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۸۰۲۹

کاروان «زیر سایه خورشید» به قائمشهر رسید

کاروان « زیر سایه خورشید » متشکل از خادمان رضوی و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به قائمشهر رسید و فضای شهر آکنده از عطر عاشقی حرم رضوی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع)، کاروان « زیر سایه خورشید » با حضور خادمان رضوی و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رئوف وارد شهر قائمشهر، شهر منتسب به قائم آل محمد (ص) شد و مورد استقبال خادمیاران رضوی و پاسداران انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیفتگان ائمه اطهار (علیهم السلام) و عاشقان ولایت و حرم مطهر رضوی در ده مکان از این شهرستان، از کاروان «زیر سایه خورشید» استقبال کردند و در دیدارها از پرچم سبز و مقدس رضوی تبرک جستند :

 

- دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی سپاه ناحیه قائمشهر 

- دیدار با آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر 

- دیدار با پزشکان، پرستاران و نیروهای داوطلب شاخص و جهادگر سلامت در بیمارستان های رازی و ولیعصر (عج) قائمشهر 

- اداره زندان قائمشهر 

- دیدار با خانواده مدافع سلامت شهید «احمد ابراهیمی»

- دیدار با خانواده مدافع حرم شهید «محمد بلباسی»

- دیدار با خانواده سه شهید دفاع مقدس سادات نیا

- دیدار با اهالی محله ی محروم کوی سردار شهید صالحی

- دیدار با « فاطمه سلطانی» از روستای المشیر شهرستان قائمشهر، داوطلب کمک به پرستاران در جهت مراقبت و درمان بیماران کرونایی که بدون چشم داشت مادی به مدت سه ماه در بیمارستان رازی فعالیت داشت .

به گزارش شبستان، در طول این دیدارها علاوه بر تجلیل از دوازده نفر از کانون های محلی خدمت رضوی شهدای چشمه سر و شهید صالحی به دلیل کار خداپسندانه تغسیل و تدفین متوفی های کرونایی به عنوان جهادگران مدافع سلامت، با اهداء لوح و تبرک رضوی، از هشت پزشک و پرستار و نیروی داوطلب جهادگر سلامت شاخص در راستای مبارزه با بیماری کرونا نیز با اهداء تبرک رضوی قدردانی شد .

 

هم چنین بیش از ۶۰۰ تبرک، نشان و حرز رضوی از سوی اعضای کاروان زیر سایه خورشید، به افراد  در برنامه های مختلف اهداء گردید .

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیدار با کادر درمانی تغسیل اموات کرونایی شهید محمد بلباسی کاروان زیر سایه خورشید زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این باره اظهار کرد: این کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی این روستا اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903379

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان