Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یکصد و چهل و سومین دوره آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو بر روی سایت سازمان سنجش اموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، نتایج آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A ۲۰۲۰) دوره ۱۴۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با درج شماره پرونده یا شماره شناسنامه از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) در سال ۹۹ در دوره­‌های ۱۴۳ تا ۱۴۹ به روش الکترونیکی منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

آن­ دسته از داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، می‌توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

دوره ۱۴۴ آزمون امروز دوشنبه ۹ تیر، دوره ۱۴۵ دوشنبه ۲۳ تیر، دوره ۱۴۶ چهارشنبه ۸ مرداد، دوره ۱۴۷ پنجشنبه ۲۳ مرداد، دوره ۱۴۸ پنجشنبه ۶ شهریور و دوره ۱۴۹ دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها در تهران در چهار مرکز به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد. مراکز برگزاری شامل: سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، بین خیابان­های استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، پلاک ۲۰۴، طبقه همکف، سالن iBT؛ مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان­های اسکندری شمالی و دکتر قریب، روبروی پارک اوستا، پلاک ۱۳۱؛ پردیس شماره ۲ دانشگاه شهید بهشتی به نشانی تهران، شهرک اکباتان، فاز ۳، جنب بیمارستان صارم؛ دانشگاه خاتم به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک ۳۰ است.

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo)، شامل دو مرحله تستی و تشریحی است، که داوطلبان باید توسط رایانه (کامپیوتر)، پاسخ سؤالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سؤال تشریحی را، تایپ و ثبت کنند.

همراه داشتن ماسک و دستکش (ترجیحاً لاتکس) برای کلیه داوطلبان، الزامی است، مرکز آزمون مجاز است، از ورود داوطلبان به سالن آزمون، بدون همراه داشتن لوازم حفاظتی، خودداری کند.

داوطلبان باید گذرنامه، کارت ملی هوشمند، اصل شناسنامه عکسدار، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت (برای آقایان) و یک نسخه از تقاضانامه ثبت‌نام به همراه داشته باشند.   لازم به ذکر است،  داوطلبان باید منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت‌نام آن را انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنید. در سایر مراکز از آن‌ها آزمون به ­عمل نخواهد آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور نتایج آزمون زبان انگلیسی تولیمو زبان انگلیسی پیشرفته نشانی تهران سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالرسول پورعباس امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفت و گو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را ه داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه ها در حد دستگاه های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات های بدوی و هیات های تجدید نظر ارجاع می شوند و معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی