Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر روز دوشنبه در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی که در سالن شهید ماژانی استانداری برگزار شد افزود: در بحث بازگشایی مدارس اعتمادسازی و اقناع دانش‌آموزان با اطلاع‌رسانی به موقع، ملموس شدن و تشریح فعالیت‌ها در دو بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی که پشت سر گذاشته‌ایم قریب چهار ماه آن دانش‌آموزان در کلاس درس حضور نداشته‌اند تصریح کرد: این موضوع برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش را در استان تحت تاثیر قرار داد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فراز و فرودهای عملکرد ویروس کرونا در استان و تاثیر آن بر برنامه‌ها، فعالیت‌ها و خدمات گفت: در راستای اقناع‌سازی با هدف جلب همکاری خانواده‌ها با آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باید از هم اکنون با برنامه‌های متنوع و تولید محتوا اقدام شود.

وی تجهیز مدارس به مواد ضد عفونی کننده و گندزدا، احصای فعالیت‌ها و برگزاری مانور بازگشایی مدارس برای اعتمادسازی را ضروری دانست و افزود: موتور محرکه توسعه استان، آموزش و پرورش است.

وی بر بسیج تمامی امکانات و مشارکت دستگاه‌های ذیربط برای رفع نقایص فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تلاش شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، رفع موانع سد راه توسعه فرآیند تعلیم و تربیت استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

خوش خبر از طرح آجر به آجر به عنوان طرحی خیرپرور یاد کرد و گفت: لازم است این طرح در استان به صورت پایلوت در یکی از حوزه‌های مختلف اجتماعی اجرایی شده و پس از جمع‌آوری نتایج حاصله به کل استان تعمیم داده شود.

وی از معلمان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه خراسان جنوبی یاد کرد که ایمان، اخلاص، صداقت، پشتکار و همت والایشان زبانزد خاص و عام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: اجرای دقیق سند تحول نیازمند نظارت، رصد و پایش مستمر فعالیت‌ها و برنامه‌ها است.

همزمان با برگزاری دومین نشست شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برنامه سال ۹۹ آموزش و پرورش استان منطبق با سند تحول بنیادین رونمایی شد.

در این برنامه سالانه اجرای ۱۹۱ برنامه با ۸۳۱ فعالیت منطبق با اهداف و ساحت‌های سند تحول بنیادین تدوین شده است.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش آموزان مدارس ویروس کرونا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش آموزان آموزش و پرورش خراسان جنوبی برنامه ها فعالیت ها سند تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است