Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی گفت: هیچ یک از وعده های داده شده برای همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد مسگری امروز در جلسه هم اندیشی نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با سازمانها و نهادهای حوزه کار و امور اجتماعی استان با تأکید بر اینکه هیچ یک از وعده های داده شده برای همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته انجام نشده است، اظهار داشت به دفعات، مجلس پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را تصویب کرده است، اما دولت ها از انجام آن سرباز زده و احدی هم از مجلس شورای اسلامی پیگیر علت عدم تحقق آن نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موضوع همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته و افزایش متناسب حقوق آنان را یادآور شد و گفت: تا زمانی که پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی صورت نگیرد، افزایش حقوق و همسان سازی در حد یک شعار خواهد بود.

مسگری با درخواست از نمایندگان استان آذربایجان شرقی برای پیگیری اجرای ماده 96 و 111 قانون تامین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان این دوره فراتر از دوره های قبل و با جدیت به رفع مشکلات کارگران بازنشسته توجه کنند.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی کارگران بدهی دولت بازنشسته تامین اجتماعی همسان سازی حقوق کارگران مستمری همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • سرنوشت لایحه امنیت شغلی به کجا ختم شد؟
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود