Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت شرکت های تابعه تأمین اجتماعی به حیاط خلوت گروهی خاص و غیر متخصص تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معصومه پاشایی امروز در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با سازمان‌ها و نهادهای حوزه کار و امور اجتماعی استان با بیان اینکه متاسفانه مدیریت شرکت های تابعه تأمین اجتماعی در مجموعه شستا به حیاط خلوت گروهی خاص و غیر متخصص تبدیل شده است، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با سرمایه ضعیف ترین قشر جامعه "کارگران و بازنشستگان " تأمین منابع می گردد و لازم است با شایسته سالاری از بازدهی پایین و ورشکستگی شرکتها و کارخانجات تابعه پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

پاشایی با ذکر نمونه هایی از این شرکت های تابعه شستا در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در شرایطی که مردم برای خرید سهام شرکت های شستا در بورس تقاضای بالایی دارند، چرا باید دخل و خرج‌  این واحدها با هم جور در نیاید؟

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، تأمین معیشت مردم را، مستلزم بازار کار و سرمایه دانست و گفت: متاسفانه کشور ما در هر دو بخش با رکود مواجه است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی تبریز شرکت های تابعه معصومه پاشایی مرند شستا جلفا شرکت های تابعه تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!