Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه باید سیاست حرکت پلکانی در حرک به نقطه مطلوب خودروسازی را دنبال کنیم، گفت: ابتدا باید از وابستگی رها شویم و در مرحله بعد به کیفی‌سازی و ارزان‌سازی برسیم. تاریخ انتشار: 16:07 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۲۷۸

خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز در نشست راهبردی «جهش تولید علم و صنعت در گام دوم انقلاب» که در دانشگاه علم و صنعت با حضور «حسین مدرس خیابانی» سرپرست وزارت صمت برگزار شد، اظهار داشت: در بحث توجه به داخل و بومی‌سازی در داخل کشور اجماع وجود دارد و اکنون به همه به این نتیجه رسیده‌اند و آن را قبول دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقشه راه رسیدن به خودروسازی مطلوب بسیار مهم است. جلسه‌ای خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان فرمودند که فرماندهان همه کار‌های خوب را نباید انجام دهند، بلکه باید کار‌های خوب اولویت‌دار را دنبال کنند.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه باید سیاست حرکت پلکانی در حرک به نقطه مطلوب خودروسازی را دنبال کنیم، گفت: وضعیت نامطلوب خودروسازی و نقص قطعه در سال‌های گذشته هنوز یادمان نرفته است. از وابستگی باید رها شویم و در مرحله بعد به کیفی‌سازی و ارزان‌سازی برسیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: الان شاید اولویت‌مان شروع یک پلتفرم جدید نباشد، اما همین الان که خودرو را تولید می‌کنیم شاید در برخی قطعات مشکل داشته باشد که این مشکلات باید رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه فرماندهی و محور اصلی این کار وزارت صمت و خودروسازان هستند، گفت: باید کار میان شرکت‌های اقماری، دانش‌بنیان و... تقسیم شود.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه اگر کار‌های قبلی در بخش خودرو با دانشگاه به نتیجه نرسیده به این دلیل است که قرارداد وجود نداشته است، تأکید کرد: در صورتی که اگر این اقدام انجام شود، سریعاً به نتیجه می‌رسیم و حتی می‌توانیم به نقطه‌ای برسیم که از صادرات خودرو ارز‌ آوری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ما به رفع کاستی‌های صنعت خودرو کمک می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حاجی زاده خودروسازی فرمانده نیروی هوافضای سپاه حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند