Web Analytics Made Easy - Statcounter

"الحاق به قیمت خون ما خواهد بود" با این عبارت شهرک‌نشینان شهر "بتاح تکفا" در شرق "یافا" واقع در کرانه باختری امروز (دوشنبه) همزمان با پر شدن فواره میدان این منطقه با مایع سرخ‌رنگ از خواب بیدار شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، در اقدامی نمادین و چند روز قبل از اجرای تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی شهرک‌نشینان شهر "بتاح تکفا" در شرق "یافا" که به جای روستای فلسطینی "ملبس" ایجاد شده، امروز با عباراتی در مخالفت با این طرح از خواب بیدار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فواره میدان برکه در شهر مذکور با مایعی سرخ رنگ پر شد و این پیامی هشدارآمیز نمادین به پیامدهای گام‌ الحاق است.

بنیامین نتانیاهو در اظهارات قبلی خود گفته بود که کابینه‌اش اول ژوئیه غور اردن و تمامی شهرک‌های اسرائیلی را که مساحت آنها به ۳۰ درصد از مساحت کل کرانه باختری می‌رسد، به اراضی اشغالی ملحق خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

کابینه رژیم اسرائیل امروز یکشنبه در جلسه خود با بسته شدن دفاتر شبکه الجزیره قطر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومیت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

شبکه الجزیره قطر به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که اعضای وزرای حزب ائتلاف دولت در این نشست و رأی گیری شرکت نکرده‌اند.

از زمان حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تا به امروز که ۲۱۲ روز می‌گذرد، شبکه الجزیره که گزارش اخوانی دارد، بر روی این جنگ و جنایت‌های رژیم اسرائیل در بخش عربی و انگلیسی تمرکز کرده و در برخی مواقع با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از این این جنایت‌ها و موفقیت نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها را به شدت عصبانی کرده است.

طی این مدت شماری از خبرنگاران میدانی الجزیره در پوشش تحولات غزه به شهادت رسیده یا خانواده های آن‌ها مانند وائل الدحدوح به شهادت رسیده‌اند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی