Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: ﺳﻌﯿﺪ ﺧﻮاﻓﯽ ﻣﺴﺌﻮل اداره اﻣﻮر ﺣﻘﻮﻗﯽ داﻧﺸﮑﺪه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎم ﮔﻔﺖ: در قوانین ﻣﺠﺎزات اﺳﻼﻣﯽ اﺻﻮﻻ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﻋﻠﻢ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﺟﺮم ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﺟﺮم و ﻗﺼﺪ ارﺗﮑﺎب او در رﻓﺘﺎر ﻣﺠﺮﻣﺎﻧﻪ اﺣﺮاز ﺷﻮد وﻟﯽ در ﺟﺮاﯾﻢ ﻧﺎﺷﯽ از اﻧﺘﺸﺎر ﯾﮑﯽ از ﺑﯿﻤﺎری ﻫﺎی واﮔﯿﺮ از ﻗﺒﯿﻞ ﮐﺮوﻧﺎ ﺻﺮف ﻏﻔﻠﺖ ﯾﺎ ﻋﺪم ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﭘﺮوﺗﮑﻞﻫﺎی ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ ﺑﻪ موجب ﻣﺎده ۲۲ ﻗﺎﻧﻮن ﻃﺮز ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی از ﺑﯿﻤﺎری ﻫﺎی واﮔﯿﺮ ﺳﺒﺐ وقوع ﺟﺮم و درﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﺠﺎزات ﺷﺨﺺ ﻣﯽ ﮔﺮدد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش باشگاه خبرنگاران، او اﻓﺰود: در ﺻﻮرﺗﯿﮑﻪ اﯾﻦ ﻏﻔﻠﺖ ﺳﺒﺐ ﻗﺘﻞ ﻏﯿﺮﻋﻤﺪ ﮔﺮدد به ﻣﻮﺟﺐ ﻣﺎده ۶۱۶ ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺠﺎزات اﺳﻼﻣﯽ ﺑﺨﺶ ﺗﻌﺰﯾﺮات، مسبب ﺑﻪ ﻣﺠﺎزات ﺣﺒﺲ و ﭘﺮداﺧﺖ دﯾﻪ ﻣﺤﮑﻮم ﻣﯽ ﺷﻮد.

ﻣﺴﺌﻮل اداره اﻣﻮر ﺣﻘﻮﻗﯽ داﻧﺸﮑﺪه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎم اداﻣﻪ داد:ﺣﻖ ﺳﻼﻣﺖ ﯾﮑﯽ از ﺣﻘﻮق اﺳﺎﺳﯽ ﺷﻬﺮوﻧﺪان می‌ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ وﺿﻌﯿﺖ ﻗﺮﻣﺰ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻧﺎﻗﻀﯿﻦ اﯾﻦ حق ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ در ﻗﺒﺎل ﻗﺎﻧﻮن ﺷﮑﻨﯽ ﺧﻮد ﻫﻢ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺪﻧﯽ در قالب ﺟﺒﺮان ﺧﺴﺎرت و ﻫﻢ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﯿﻔﺮی ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﻬﺪﯾﺪی علیه ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﻋﻤﻮﻣﯽ، ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا شیوع ویروس کرونا جرم صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس

ستاره آلمانی در 34 سالگی همچنان می‌درخشد.

طرفداری | تونی کروس با حرکت انگشت اشاره خود راه فرار به سمت دروازه بایرن مونیخ را به وینیسیوس جونیور نشان داد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه جدال دو باشگاه بزرگ اروپا نتیجه‌ای را در بر نداشت تا تکلیف فینالیست لیگ قهرمانان در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

زیباترین صحنه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید توسط تونی کروس رقم خورد. جایی که ستاره باتجربه آلمانی با پاسی استادانه، وینیسیوس را در مصاف تک‌به‌تک با مانوئل نویر قرار داد تا رئال خلاف روند بازی و حملات پردامنه بایرن به گل برسد. تصاویر ثبت شده از دوربین مسابقه نشان می‌دهد که کروس با استفاده از نبوغ و قدرت تصمیم‌گیری لحظه‌ای خود و با حرکت انگشت اشاره‌اش، مسیر فرار به سمت دروازه بایرن را برای وینیسیوس مشخص می‌کند تا پاس در بهترین زمان و مکان ممکن به ستاره برزیلی برسد. 

ویدیوی پاس گل دیدنی تونی کروس  

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها