Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جشنواره رضوی» و ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در مرکز فرماندهی آموزش‌ تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، «جشنواره رضوی» و ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت عصر امروز به‌مناسبت سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز فرماندهی آموزش‌ تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: میلاد باسعادت امام رضا(ع) را به همه مردم و حاضران تبریک عرض می‌کنم.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه خاطرنشان کرد: امروز شرایط سخت اقتصادی هم در کنار خطر کرونا به مردم فشار وارد می‌کند اما در این ایام شاهد هستیم که همدلی، صبر و صفا در خانه‌ها وجود دارد.

ویژه‌برنامه تسنیم از حرم رضوی|‌ ارتباط مستقیم با حرم شمس‌الشموس ‌از ساعت 20:00‌ / با ذکر صلوات خاصه به زیارت امام رضا برویم + لینکآغاز مراسم وداع با پیکر شهید نسیم افغانی در حرم رضوی/ حضور پرشور خدام و خانواده شهدای فاطمیونهمزمان با دهه کرامت خدام آستان قدس رضوی از پرستاران بیمارستان قائم‌(عج) بردسیر تقدیر کردند + تصاویر

به گزارش تسنیم، تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغازگر این جشن بود که فضایی معنوی ویژه‌ای به مراسم بخشید و در ادامه با پخش نوای امام رضا(ع)، شمیم صحن و سرای حرم رضوی در محل برگزاری این مراسم پیچید و دل‌ها روانه مشهد مقدس شد.

این جشنواره با حضور فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا و خانواده‌های کارکنان این مرکز برگزار شد و برنامه‌های شاد فرهنگی به‌مناسبت دهه کرامت برای حاضران اجرا شد و یاد شهدای مدافع سلامت و نیروی دریایی و کسانی‌که جان خود را در راه امنیت کشور فدا کردند را گرامی داشتند.

این مراسم با اجرای سرود، پخش نماهنگ و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگ و هنری و مسابقه همراه بود و حاضران از راه دور به ساحت مقدس امام رضا(ع) ادای احترام کرده و سلام فرستادند.

رونمایی از کتابخانه مجازی امام رضا(ع)، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و مذهبی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و ساخت نماهنگ و سرودهای رضوی از جمله برنامه‌های‌ مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در دهه کرامت امسال است.

همچنین تجلیل از دختران فعال فرهنگی و هنری و تشکیل گروه تئاتر دهه کرامت جزو دیگر برنامه‌های‌ مرکز فرماندهی‌آموزش تخصص‌های دریایی در رشت است که برگزار شد.

مردم ولایتمدار گیلان همه‌ساله در این‌ روزها و شبها با آذین‌بندی و چراغانی کردن مساجد، بقاع متبرکه و خیابان‌ها و برگزاری جلسات مولودی‌خوانی و حضور در مساجد و حسینیه‌ها و پخش شربت و شیرینی سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت را جشن می‌گیرند.

اما شیوع ویروس کرونا و شرایط متفاوت جامعه هم باعث تعطیل شدن مراسمات و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نشد و مردم ولایتمدار در این ایام، برنامه‌های خوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند و سالروز میلاد امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) جشن گرفتند.

یکی از این برنامه‌ها «هرخانه مهمانسرای امام رضا(ع)» بوده که توسط برخی گروه‌های جهادی رشت تدارک دیده شد که هر خانواده با طبخ 8 پرس غذا در این طرح شرکت می‌کنند و غذاها را به گروه جهادی مدنظر جهت توزیع بین مردم توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دهه کرامت بیشتر بخوانید... نصب تصاویر خدام آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد مقدس +تصاویر کرسی تلاوت در جوار حرم رضوی برگزار می‌شود فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری خراسان رضوی کلید خورد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه کرامت دهه کرامت تخصص های دریایی باقرالعلوم ع آموزش تخصص های دریایی مرکز فرماندهی آموزش امام رضا ع دهه کرامت برنامه ها برگزار شد حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان