Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه داوطلبی و کارآفرینی اعضای جمعیت هلال احمر در قالب «پرورش شتر مرغ» در شهرستان قاین به بهره برداری رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: بررسی تاریخی کشور نشان می دهد ایران اسلامی نیازمند یک دکترین برای پیشرفت و نظریه ای برای جهش اقتصادی بوده تا بتواند در مقابل دشمن با شرف و عزت مسیر اسلامی خودش را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در طول دو دهه گذشته به ویژه با انتخاب شعارهای سال، تعیین سیاست های ابلاغی و سخنرانی های مکرر تلاش کردند دکترین اقتصاد مقاوتی و پیشرفت این کشور در لایه های مختلف نظام را نهادینه کنند.

رضایی با بیان اینکه با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، تحقق بخشیدن شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید نقش جهاد را ایفا می کند، گفت: تولید و اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از توطئه های دشمن است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به پروژه کارآفرینی هلال احمر بیان کرد: اعضای داوطلب جمعیت شهرستان قاین در راستای عمل به منویات رهبری، در راه تولید گام برداشتند.

وی با بیان اینکه ۴۰ نفر از امدادگران با ایجاد شرکت تعاونی برای پرورش شتر مرغ اقدام کرده اند، اظهار کرد: آورده اولیه افراد برای اجرای پروژه ۹۰۰ میلیون ریال بوده است.

رضایی با اشاره به حمایت های هلال احمر از این پروژه بیان کرد: تامین زمین مورد نیاز و زیرساخت های لازم و پرداخت ۱۶۰ میلیون ریال کمک نقدی از جمله حمایت های هلال احمر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح اولین پروژه داوطلبی و امدادی در سطح خراسان جنوبی و کشوری بوده که در راستای شعار سال تعریف شده است.

وی اظهار کرد: امید است بتوانیم با اجرای اینگونه از طرح ها، در عمل به فرمایشات رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

کد خبر 4961135

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی جهش تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه دهه کرامت ایلام استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی