Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز با پیروزی شاگردان جواد نکونام همراه بود. تاریخ انتشار: 23:02 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۱۸۴

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید تا با جهشی سه پله‌ای به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کنند و شانس کسب سهمیه آسیا را پررنگ‌تر از قبل کنند.

گل‌ها: بابک مرادی (دقیقه 4) برای ماشین‌سازی / فرشاد احمدزاده (دقیقه 16) و لوسیانو پریرا (دقیقه 65) برای فولاد

حادثه مهم: شهاب گردان، دروازه‌بان فولاد در دقیقه 88 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

ترکیب فولاد خوزستان:

شهاب گردان، موسی کولی بالی، وحید حیدریه، مجتبی‌ نجاریان (صالح حردانی - 79)، زبیر نیک نفس (سینا زامهران - 79)، عباس بوعذار (صابر حردانی - 46)، محمد قاسمی‌نژاد (امیرحسین باقرپور - 64)، احمد عبدالله زاده (محمد آبشک - 46)، فرشاد احمد زاده و لوسیانو پریرا

ترکیب ماشین سازی تبریز:

حامد لک، ادواردو دوسانتوس، مسیح زاهدی، اتابک زارعی، فردین عابدینی، میلاد نوری، شاهین توکلی، شاهین ثاقبی، محمد قادری، فرید بهزادی کریمی (قائم اسلامی‌خواه - 66) و بابک مرادی

با ثبت این نتیجه فولاد 39 امتیازی شد و با جهشی سه پله‌ای به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد تا همچنان شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیا داشته باشد. ماشین‌سازی هم با همان 24 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: پیروزی باشگاه فولاد در یک پرونده حقوقی دیگر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان