Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علی صفر بیرانوند گفت: از این تعداد ۱۹ حلقه چاه غیرمجاز در سال جاری و ۵۱ حلقه دیگر مربوط به سال گذشته است که رای انسداد این تعداد با دستور مقام قضایی صادر شد.

وی اظهار داشت: دستگاههای متولی می توانند مطابق قانون از انجام تخلفات در این زمینه جلوگیری نموده که در صورت نیاز به دستور قضایی با هماهنگی دادستان در سریعترین زمان ممکن برای متخلفان پرونده تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری شهرستان دلفان گفت: حفاظت و مدیریت صحیح استفاده از آب های زیر زمینی وظیفه سازمان آب است و هرگونه کوتاهی طبق قانون جرم محسوب می شود و پیگرد قانونی را برای آنان بدنبال خواهد داشت.

بیرانوند بیان کرد: استفاده غیرمجاز و بی‌رویه از منابع آبی به خصوص آب‌های زیرزمینی تهدیدی جدی برای امنیت ملی کشور محسوب می‌شود، بنابراین دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه و دستورالعمل‌های ابلاغی از مرکز با قاطعیت به وظیفه خود عمل خواهد کرد که یکی از این برنامه‌ها برخورد با استفاده‌کنندگان غیرقانونی از چاه‌های زیرزمینی است.

وی تصریح کرد: برداشت آبهای زیر زمینی بدون پروانه بهره برداری یا اضافه برداشت از چاه های آب و همچنین استفاده از آب چاه های مجاز صنعتی در امورکشاورزی تخلف از قانون و جرم محسوب می شود.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دلفان آبرسانی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟