Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:00:14 GMT

برگزاری کنفرانس جهانی کمک به سوریه با حضور ۶۰ کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۶۸۶۷

برگزاری کنفرانس جهانی کمک به سوریه با حضور ۶۰ کشور

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، پیش بینی می شود با توجه به بحران کرونا و افزایش نرخ مواد غذایی، دولت ها و نهادهای غیردولتی شرکت کننده در این ویدئو کنفرانس متعهد به پرداخت میلیاردها دلار کمک به آوارگان سوریه شوند.

سازمان ملل امسال می خواهد برای مردم سوریه که در کشور خود و یا کشورهای همسایه آواره شده اند، حدود ۱۰میلیارد دلار کمک جمع آوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تعهدات اهداکنندگان کمک به سوریه به یک رویداد سالانه تبدیل شده است و طی آن سازمان ملل خواستار جمع آوری ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار کمک های اهدایی برای داخل سوریه و ۶ میلیارد و ۴۰ میلیون دلار برای کمک به کشورهای میزبان پناهجویان سوری خواهد شد. البته تا کنون فقط بخش کوچکی از این مبلغ گردآوری شده است.

« کورین فلیشر » مسئول برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل در همین رابطه گفت: نیازها هم اکنون بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.
سازمان ملل می گوید: هم اکنون بیش از ۱۱ میلیون نفر در سوریه نیازمند کمک و حمایت هستند و ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن از مردم این کشور از بیم عناصر تروریست مسلح به کشورهای همسایه پناهنده شدند و در اثر آن بدترین بحران پناهجویی در جهان شکل گرفت.
بسیاری از مردم سوریه با بحران گرسنگی بی سابقه ای روبرو هستند به گونه ای که هم اکنون بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از کمبود مواد غذایی رنج می برند و به گفته سازمان ملل ممکن است موج انتشار ویروس کرونا در این کشور شدت گیرد.
برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد: بخاطر پسرفت اقتصادی و اجرای قرنطینه خانگی به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کووید – ۱۹ نرخ مواد غذایی ظرف کمتر از یک سال به بیش از دو برابر افزایش یافت.
« فیلیبو جراندی » کمیسر عالی امور پناهجویان سازمان ملل با صدور بیانیه ای گفت : بحران کرونا بر زندگی روزمره میلیون ها پناهجوی سوری و کشورهای میزبان آن ها در منطقه تاثیر فوری و ویرانگری برجا گذاشته است.

جبهه غربی-عربی-صهیونیستی به سرکردگی آمریکا از اسفندماه ۱۳۸۹ گروه‌های تروریستی را با هدف براندازی حکومت سوریه، ایجاد، تجهیز و تسلیح کردند.

با آغاز بحران سوریه، ۱۲ میلیون نفر از جمعیت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری آن در سال ۱۳۹۰ این کشور آواره شدند؛ از این میزان حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به خارج سوریه و حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز در داخل این کشور آواره شدند.

۱۴۸۷

برچسب‌ها سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا سوریه ایالات متحده آمریکا برنامه جهانی غذا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا سوریه ایالات متحده آمریکا برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا سوریه ایالات متحده آمریکا برنامه جهانی غذا سازمان ملل هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی

مجید عبدالله زاده دبیر نخستین کنفرانس هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درخصوص برگزاری این کنفرانس توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس توضیح داد: نخستین کنفرانس ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را همزمان با اینوتکس که تمام فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری در آن حضور دارند برگزار کردیم و از جامعه دانشگاهی و علمی از ۲۰ دانشگاه مختلف کشور که متشکل از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سراسری بودند دعوت کردیم تا در این رویداد حضور داشته باشند تا با پیوستن این دو گروه به هم بتوانیم حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را در کشور ارتقا دهیم.

وی درخصوص محور‌های برگزاری این کنفرانس توضیح داد: این کنفرانس در چند محور هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در حوزه آب و محیط زیست، اتوماسیون صنعتی، کشاورزی و صنعت، سلامت، اقتصاد دیجیتال، رباتیک، حقوق فناوری، علوم انسانی و شهر هوشمند برگزار می‌شود.

عبدالله‌زاده در انتها گفت: اختتامیه این کنفرانس فردا و با رونمایی از پوستر دومین هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء برگزار می‌شود و تلاش خواهیم کرد برای سال‌های بعدی این کفرانس را ارتقا دهیم و از حالا همه فعالان این حوزه را دعوت می‌کنیم تا برای برگزاری دومین کنفرانس هوش مصنوعی و اینترنت اشیا آماده باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای ایران
  • شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بیانیه دادند
  • گردهمایی فعالان دانشگاهی و استارتاپی برای توسعه هوش مصنوعی
  • سازمان توسعه تجارت سیاستگذار صنعت نمایشگاهی یا حامی یک سایت نمایشگاهی
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق