Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:39:41 GMT

باید به فکر تدابیر جدی‌تری برای کرونا بود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۶۲۱

باید به فکر تدابیر جدی‌تری برای کرونا بود

جلسات حزب ندای ایرانیان همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جلسه شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست صادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری به صورت مجازی برگزار شد. مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «بحران کرونا» و «بحران بازار مسکن و اجاره‌نشینی» از جمله موارد بررسی‌شده در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا «بحران کرونا» و اوج‌گیری مجدد آن مورد بررسی اعضا قرار گرفت. اعضای شورای سیاست‌گذاری تاکید کردند بررسی آمار بیماران مبتلا به کرونا و فوتی‌ها در روزهای اخیر نشان می‌دهد شرایط بیماری کرونا در حال بازگشت به‌ روزهای اوج در کشور است. وضعیت کرونا امروز بحرانی است و انتظار می‌رود مسئولین با عادی نمایی وضعیت کشور، مسئولیت خود را فراموش نکند، باید به فکر تدابیر جدی‌تری بود تا کرونا دوباره اوج نگیرد.

در این جلسه تاکید شد طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مهم‌ترین راه‌های پیشگیری در برابر بیماری کووید ۱۹، استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی به ویژه اماکن سربسته می‌باشد و این اقدام را برای کاهش انتقال در جامعه مؤثر می‌دانند. بر همین اساس اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، فروشگاه‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی، شناور شدن ساعات کار ادارات دولتی و خصوصی با هدف جلوگیری از تجمع شهروندان در ساعات ترافیک، دورکاری و حداقل حضور کارکنان در ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی اقدامات مناسبی برای مدیریت بحران کروناست.

بررسی «بحران بازار مسکن و اجاره‌نشینی» از دیگر مباحث این جلسه بود و طی آن تأکید شد دولت و مجلس شورای اسلامی به جای مسائل فرعی به مشکل گرانی و تورم بی‌سابقه بازار مسکن و اجاره‌نشینی رسیدگی کنند.

 در پایان جلسه مقرر شد در جلسات آینده با حضور کارشناسان حوزه مسکن به آسیب‌شناسی مشکلات و چالش‌های اصلی مسکن در ایران پرداخته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب ندای ایرانیان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز