Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان با ظرفیت و توانی که دارند می توانند نسبت به شناسایی افراد نیازمند و معرفی خیرین به کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کمک کنند.

«مهدی بیکی» در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان و اداره کل کمیته امداد گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) یکی از نهادهای اصیل انقلابی است که با فرمان حضرت امام با هدف یاری رسانی و پشتیبانی از محرومان و مستضعفان شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) یکی از افتخارات این ستاد به شمار رود.

 

وی اظهارداشت: تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به منظور شناسایی و یاری رسانی به نیازمندان امضا شده است.

 

بیکی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با ظرفیت و توانی که دارند می توانند نسبت به شناسایی افراد نیازمند و معرفی خیرین به کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کمک کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی