Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی گفت: بخشی از گروههای جهادی به خصوص در مناطق قرمز همچنان در حوزه درمانی، تولید ماسک و کمک به تدفین اموات فعال اند. - اخبار سیاسی -

صادق مفرد، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری با اشاره به ادامه فعالیتهای گروههای جهادی دانشجویی در مقابله با کرونا اظهار داشت: بخشی از گروههای جهادی به خصوص در مناطق قرمز همچنان در حوزه درمانی، تولید ماسک و کمک به تدفین اموات فعالاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مناطق قرمز،گروههای جهادی خدماتی انجام می دهند اما اعزام نداریم ولی در همان مکانها گروههایی هستند مثلا در خوزستان که اقداماتی برای آبرسانی در غیزانیه و غیره انجام میدهند.

تشریح اقدامات گروههای جهادی در تابستان/ ورود به جهش تولید و تسهیل گیری اشتغال

 

 معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی تصریح کرد: بخشی از کارگاهها و گروهها به گروههای اقتصادی تبدیل شدند به این معنا که زنان سرپرست خانوار در این کارگاهها فعالیت و کسب درامد می کنند، چون کشور از بحران تولید اقلام بهداشتی تقریبا خارج شده است.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی تشکلهای دانشجویی ویروس کرونا بیشتر بخوانید... تشریح اقدامات گروههای جهادی در تابستان/ ورود به جهش تولید و تسهیل گیری اشتغال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی تشکلهای دانشجویی ویروس کرونا گروه های جهادی تشکلهای دانشجویی ویروس کرونا گروههای جهادی مناطق قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آمادگی همه‌جانبه این مجموعه در صورت بارندگی‌های احتمالی و آب‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امیر بصیری از اعلام آماده‌باش نیروهای این ش کت در صورت بارندگی‌ و آب‌گرفتگی خبر داد.

وی گفت: نشست هماهنگی برای جمع‌آوری بحران آب سطحی احتمالی ناشی از بارندگی پیش رو پس از اعلام سازمان هواشناسی درباره بارندگی و صدور ابلاغ استانداری و دستورهای مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برگزار شد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه ورود جدی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به رفع بحران آبگرفتگی‌های اخیر در شهرستان کارون مورد تمجید استاندار خوزستان قرار گرفت، افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید به‌عنوان معین شهرستان کارون است.

بصیری تصریح کر: همه معاونت‌های عملیاتی و تعمیرگاهی به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و همه امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از آبگرفتگی بسیج شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم