Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت: همزمان با دهه کرامت کاروان شادی در پنج نقطه شهر ملایر با حضور گروه نور المهدی همدان در شب و روز میلاد امام رضا(ع) اجرای برنامه دارند.

«حمید رضا نورزی »در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر با تبریک دهه کرامت گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی را در حال اجرا دارد که همه این برنامه ها با رعایت پروتوکل های بهداشتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه  ملایر با بیان اینکه  همزمان با  این ایام در بقاع متبرکه  نیز  به روی مشتاقان  به ائمه اطهار (ع) باز است گفت:  همزمان با دهه کرامت مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در ملایر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ثبت نام این دوره از مسابقات از خرداد ماه شروع شده  افزود:مرحله شهرستانی این مسابقات در شهرستان ملایر  با  شرکت بیش از یکصد نفر از خواهران و برادران ملایری در رده های مختلف  سنی روز پنج شنبه 12 تیر ماه برای برادران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای خواهران نیز در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

وی از برپایی کاروان شادی در پنج نقطه شهر ملایر با حضور گروه نور المهدی همدان در شب و روز میلاد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این برنامه در مسکن مهر ،  جوار امامزاده عبد الله ملایر، بیمارستان غرضی،  انتهای خیابان سعدی و بلوار پارک برگزار می‌شود.

وی  همچنین میزبانی و پذیرایی از خادمان حامل پرچم  امام رض(ع)  از آستان قدس رضوی در ملایر را از دیگر برنامه های ابن اداره در دهه کرامت برشمرد و گفت:  این خادمان  با حضور در ملایر این شهر را معطر به شمیم رضوی خواهند کرد.

وی همچنین تجلیل از خادمان و هیات امنای بقاع متبرکه ملایر و برگزیدگان مسابقات قرآن بعد از  اعلام نتایج  را از دیگر برنامه های دهه کرامت در ملایر دانست.

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر اوقاف و امور خیریه جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر