Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و پژوهشی سمای اردبیل از استقبال 90 درصدی دانشجویان از امتحانات حضوری آموزشکده سمای اردبیل خبر داد.

امیر جلیلی ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اردبیل اظهار کرد که در پی شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی با بالاترین استانداردها در امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی اعمال و موجب شد با وجود ایجاد سامانه امتحان غیرحضوری بیش از 90 درصد دانشجویان سمای اردبیل امتحان حضوری را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «کارکنان و عوامل اجرایی امتحانات از شیلد، ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و دانشجویان نیز ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، به‌ همین دلیل در ورودی آموزشکده دانشجویان به وسیله تب‌سنج کنترل شده و در صورت نداشتن ماسک به باجه تهیه ماسک هدایت می‌شوند.»

معاون آموزشی و پژوهشی سمای اردبیل ادامه داد: «دستگاه ضدعفونی‌کننده دست در ورودی ساختمان، طبقات آموزشکده و در فواصل معین قرار داده شده تا هرگونه ایراد احتمالی رفع شود. سطوح در دسترس، سالن‌ها و صندلی‌ها نیز قبل و بعد از امتحان ضدعفونی می‌شوند.»

جلیلی ایرانی خاطرنشان کرد: «صیانت از سلامتی دانشجویان، کارکنان و استادان اولویت سازمان سماست و تا پایان مشکل موجود بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام خواهیم داشت.»

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: استان اردبیل آزمون حضوری سمای اردبیل سمای اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرودشت با بیان اینکه هفته پیش‌رو شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان پاسارگاد هستیم گفت: دشمن همانطور که در دور اول با تبلیغات زیاد دنبال کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس بود در دور دوم نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد.

امام جمعه مرودشت گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید فارغ از هر نتیجه‌ای با هم رفاقت داشته و همدل باشند گفت: به محض انتخاب نامزد نهایی باید نامزد رقیب و حامیانش به رأی مردم و فرد منتخب احترام گذاشته و فرد پیروز نیز از اقدامات احساسی خودداری کنند و نامزدها کاری نکنند که دشمن خوشحال شود.

حجت الاسلام خاوری با اشاره به تحولات جهانی نیز گفت: مدتی است دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های غربی به اتفاقات و جنایاتی که توسط رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش در غزه و فلسطین اشغالی رخ می‌دهد معترض هستند اما جهانیان شاهد هستند که برخورد غرب با این اعتراضات، چگونه است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این تحولات نشانگر بیدار بودن جهان و وجود وجدان‌های آزاده و بیدار است گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش در نامه‌ای به جوانان غرب این وجدان‌های بیدار را مخاطب قرار داده بودند.

کد خبر 6095717

دیگر خبرها

  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید