Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: کلنگ پایگاه اورژانس فوریت های پزشکی شماره ۴ با حضور مسئولان استان و شهرستان در پارس آباد به زمین زده شد و بزودی عملیات عمرانی این پایگاه آغاز خواهد شد.

«مجید محمد غریبانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: کلنگ پایگاه اورژانس فوریت های پزشکی شماره ۴ با حضور مسئولان استان و شهرستان در پارس آباد به زمین زده شد و بزودی عملیات عمرانی این پایگاه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: عملیات عمرانی این پایگاه با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

 

این مقام مسئول ادامه داد: زمین این پایگاه به مساحت ۳۶۰ متر مربع توسط خیر محله آزادگان برای ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان اهدا شده است.

 

غریبانی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده این ساختمان مزین به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خواهد شد و پس از بهره برداری از این پایگاه تعداد پایگاه های اورژانس در این شهرستان به 8 پایگاه خواهد رسید.

 

وی افزود: توسعه متوازن خدمات اورژانس و توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در شمال استان از مهمترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی استان است.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان تاکید کرد: علیرغم کمبود اعتبارات و منابع مالی خیرین حوزه درمان استان اهتمام ویژه ای برای توسعه امکانات بهداشتی و درمانی داشته اند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلنگ احداث اورژانس ۱۱۵ خدمات اورژانس پایگاه اورژانس کلنگ زنی اردبیل فوریت های پزشکی پزشکی استان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رئیس سازمان اورژانس کشور در راستای بازدید از طرح‌های در حال ساخت برای سفری دو روزه وارد یاسوج شد.

وی بیان داشت: جعفر میعادی فر در این سفر از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس بازدید و سه پایگاه اورژانس را در استان کلنگ زنی می‌کند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: بازدید از توانمندی‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی این مرکز، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، توافق با شرکت نفت برای راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از طرح احداث ساختمان ستاد مرکزی و نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، نشست خبری و مطبوعاتی با رسانه‌ها و دیدار با کارکنان و کارشناسان اورژانس استان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 6089834

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد