Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران از بازگشایی بازار روز خاوران جهت فعالیت دستفروشان خبر داد.

نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فعالیت بازار روز خاوران که چندین ماه توسط شهرداری تهران تعطیل شده بود،‌ اظهار داشت:‌بر اساس پیگیری کسبه و دستفروشان این بازار و آسیب‌های مالی ناشی از کرونا فعالیت این افراد مجددا در بازار خاوران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از دستفروشان با تعطیلی بازار خاوران با مشکلات مالی مواجه بودند و چک‌های آنها برگشت خورده بود. بر همین اساس تا ابتدای پاییز فعالیت این بازار دایر خواهد بود و فضاهای کسب و کار در بازار خاوران برای آنها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران خاطرنشان کرد: البته از ابتدای مهر بازار خاوران به صورت کامل تعطیل و تحویل بازار تره‌بار داده خواهد شد.

لطفی اعلام کرد: فعالیت دستفروشان از طریق راه‌اندازی «سامان بازار» در حال نظم بخشی است که این اقدام توسط شرکت ساماندهی مشاغل صورت می‌گیرد و تحولات عظیمی را بر همین اساس در حوزه فعالیت دستفروشان در نقاط مختلف تهران شاهد خواهیم بود.

وی بیان داشت: شهرک بروجردی و مسعودیه از جمله  مکان‌های احتمالی در منطقه 15 برای فعالیت مجدد دستفروشان بازار خاوران از پاییز خواهد بود.

به گزارش فارس، برخی از مخاطبان فارس من با طرح پرسشی مبنی برچرایی تعطیلی بازار روز خاوران درخواست پیگیری این سوژه و بازگشایی مجدد این بازار شده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست بازار شهرداری تهران خدمات شهری لطفی بازار روز خاوران بازار خاوران منطقه 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران