Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که سرمربی پیشین استقلال شکایت سنگینی از باشگاه کرده و حضور مربیان خارجی در 2 تیم پرطرفدار پایتخت منتفی شده، طرح کمپین‌های مجازی برای بازگشت استرا، شائبه‌برانگیز است.

به گزارش مشرق، استقلال شب گذشته در دیدار با سایپا برای سومین بازی متوالی در لیگ برتر متوقف شد تا آبی پوشان برای گرفتن سهمیه آسیایی راه سختی را در پیش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تساوی مقابل سایپا، انتقادات به فرهاد مجیدی افزایش پیدا کرد؛ تا جایی که در صفحات مجازی بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی به این تیم داغ شده است. این بحث در حالی در فضای مجازی مطرح شده که حضور مربی خارجی در دو تیم استقلال و پرسپولیس (به دلیل اقدامات غیرحرفه‌ای در این زمینه مانند شفر، استراماچونی و ...) از چندی پیش منتفی شده است. از طرف دیگر، مربی ایتالیایی شکایت سنگینی از این باشگاه کرده که یک کشاکش و درگیری جدی را میان آنها موجب شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست استقلال به خبر استعفای مجیدی

البته، هجمه پیشکسوتان استقلال علیه سرمربی، مدیران باشگاه را آشفته کرده (اگرچه پست احمد سعادتمند و عذرخواهی او از هواداران بدون هیچ اشاره‌ای به عملکرد مجیدی نشان می‌دهد تمایل چندانی به حمایت قاطعانه از سرمربی خود ندارند)؛ تا جایی که محمد نوازی مدعی شده استقلال به یک مربی بزرگ نیاز دارد.

دیگر پیشکسوتان استقلال معتقدند تیم مجیدی مانند تیم نیم فصل اول استراماچونی نیست اما چرا در این شرایط که حضور مربی خارجی در استقلال و پرسپولیس منتفی شده و حتی خود این مربی ادعا کرده قرار است به زودی سرمربی اودینزه شود، بحث بازگشت مربی ایتالیایی دوباره در فضای مجازی و برخی رسانه های خاص مطرح شده است؟

البته آن تعداد از هوادارانِ واقعی استقلال و نه مجازی ها و ناشناس ها، باید به این موضوع دقت کنند که چرا شیخ دیاباته در مهمترین زمان‌های فصل تیمش را رها می‌کند و به مرخصی می‌رود. اینکه مهاجم استقلال که عملکرد قابل توجهی داشته، به بهانه های مختلف از جمله دریافت نکردن مطالبات و به دنیا آمدن فرزندش تیم را رها کرده و راهی فرانسه می‌شود، به نظر می رسد دلایل پشت پرده‌ای دارد که شاید بی ارتباط به کمپین مجازی بازگشت استراماچونی به این تیم و حواشی اخیر نباشد.

در این بین، برخی بر این باورند که خبرسازی و کمپین سازی های مجازی که ریشه در واقعیت هم ندارد، دارای جهت دهی از سوی یک جریان خاص است که افشاگری های گسترده ای درباره اش صورت گرفته است. اکنون می توان نمودهایی از دست های پنهانی را در غیبت های ناگهانی دیاباته، ناکامی های استقلال، طرح موضوع بازگشت استراماچونی و ... دید که نگران کننده است و بایستی به آنها توجه ویژه داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال فضای مجازی لیگ برتر فیفا شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما  از حالا شایعاتی مبنی بر اینکه برای فصل آینده محرم نویدکیا گزینه اصلی فصل آتی سپاهان است مطرح شده است. 

با وجود مطرح شدن این شایعه در حال حاضر وضعیت مدیریتی باشگاه سپاهان هنوز مشخص نیست و بعد از استعفای منوچهر نیک فر از مدیریت این باشگاه هنوز هیئت مدیره سپاهان مدیر جایگزینی انتخاب نکرده و فعلا وظایف مدیریتی در هیئت مدیره این باشگاه تقسیم شده تا امور باشگاه بگذرد.

در ماه های گذشته هم برخی اسامی مثل یاسر معاصر برای حضور در مدیریت سپاهان مطرح شده اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد هنوز مجموعه کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره سپاهان برای انتخاب نفر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اند.

با توجه به اینکه هنوز باشگاه سپاهان مدیرعامل ندارد اولویت اول مجموعه مدیریتی در این باشگاه انتخاب یک مدیرعامل است و بعد از آن در خصوص انتخاب مربی فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد ضد ضمن آنکه مورایس  روز دوم تیرماه سال 1401 قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد و به این ترتیب او برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد.

مورایس رسماً سرمربی سپاهان شد

با این شرایط باشگاه سپاهان اگر قصد همکاری با مربی پرتغالی را ندارد باید ابتدا تکلیف مورایس را برای فصل آینده مشخص کند و سپس در تدارک انتخاب مربی جدید باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه