Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به افزایش حجم تردد کامیون‌ها در مسیر مجتمع بندری نگین بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های این مجتمع بندری، دومین جاده دسترسی آن با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان احداث می‌شود. - اخبار استانها -

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از ورود  نخستین کشتی حامل خاک فسفات به بندر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این کشتی حامل 20 هزار تن خاک فسفات است که به عنوان مواد اولیه  تولید کود فسفات در اختیار کارخانه‌های  مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه  محموله این کشتی به سرعت در حال تخلیه و بارگیری به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کشتی‌های بعدی حامل خاک فسفات به مجتمع بندری نگین بوشهر ارسال و تخلیه می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه خاک فسفات نقش مهمی در تولید کود مورد نیاز اراضی کشاورزان دارد گفت: خاک فسفات پس از فرآوری و تولید آن به کود در کارخانه‌های بوشهر، نیاز کود اراضی کشاورزی ایران که قبلا  از دیگر کشورها وارد می‌شد با هزینه کمتر تامین می‌کند.

ارجمندزاده با اشاره به رونق بندری و تجاری در جزیره و مجتمع نگین بوشهر بیان کرد: در مجتمع بندری نگین بوشهر اسکله‌ها و پایانه‌‌های مهم بندری طراحی و اجرایی شده که نقش مهمی در پهلوگیری کشتی‌هایی با حجم و ظرفیت بالای کالاهای تجاری، صادراتی و وارداتی دارد.

وی از توسعه زیرساخت‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم تردد کامیون‌ها در مسیر مجتمع بندری نگین بوشهر ، ظرفیت‌های مهم این مجتمع بندری در تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری و افزایش تردد کامیون‌ها برای جابجایی کالا و محصولات تجاری، دومین جاده دسترسی آن با اعتبار 60 میلیارد تومان ساخته می‌شود.

‌خبر خوش برای کشاورزان/ نخستین کشتی حامل 20هزار تن خاک فسفات در ‌بوشهر پهلو گرفت+ فیلم بزرگترین اسکله کانتینری بندر بوشهر در جزیره نگین به بهره‌برداری می‌رسد+فیلم 110 میلیارد تومان در اجرای طرح‌های زیرساختی بندر بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر طول این جاده را 10 کیلومتر دانست و بیان کرد: جاده فعلی دسترسی به مجتمع بندری نگین بوشهر نیاز به بازسازی و ترمیم دارد که تلاش می‌شود طرح اصلاح این محور در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/190/ر

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| کسب و کار تجارت دریایی ایران رونق می‌گیرد / افزایش صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس ‌خبر خوش برای کشاورزان/ نخستین کشتی حامل ۲۰هزار تن خاک فسفات در ‌بوشهر پهلو گرفت+ فیلم اجازه تخطی از قوانین در گمرکات استان بوشهر داده نمی‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتمع بندری نگین بوشهر میلیارد تومان استان بوشهر خاک فسفات کشتی حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران