Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@21:51:15 GMT

طرز تهیه خورشت قیمه با سویا مخصوص گیاهخواران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۳۵۸

طرز تهیه خورشت قیمه با سویا مخصوص گیاهخواران

به گزارش صدای ایران - طرز تهیه خورش قیمه با سویا   اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که توانایی مالی خریدن گوشت و خوردن آن را ندارید پس با ما همراه باشید. خورش قیمه با سویا جزو قیمه جات می باشند. این خورش قیمه هم مناسب گیاهخواران است.
 
ما انواع مختلفی قیمه داریم نظیر: قیمه بدون گوشت و قیمه با گوشت که خود قیمه با گوشت به انواع مختلف تقسیم می شود: قیمه با مرغ – قیمه با گوشت گوسفند – قیمه با گوشت گوساله و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. .
 
ما در این پست می خواهیم قیمه بدون گوشت خورش قیمه با سویا را به شما دوستان عزیز آموزش بدهیم. سویا کم از گوشت قرمز ندارد و تقریبا همان کاری را که گوشت قرمز برای بدن ما می کند را انجام می دهد.
 
در ادامه به مواد مورد نیاز برای خورش قیمه با سویا و نکات مهم و فواید آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.     مواد لازم برای خورش قیمه با سویا : ( برای چهار نفر )

 

 سویا  200 گرم  لپه 150 گرم  لیمو خشک شده  چهار عدد  سیب زمینی   دو عدد رب گوجه فرنگی دو قاشق غذاخوری پیاز یک عدد روغن دو قاشق غذاخوری فلفل به میزان لازم نمک به میزان لازم سایر ادویه جات به میزان لازم

 

طرز تهیه خورش قیمه با سویا :  
ابتدا پیازها را به طور کامل خرد می کنیم و سپس آن ها را در روغن تفت داده و سویا را که قبل از آن سه بار شسته ایم به آن اضافه می کنیم.
 
پس از آنکه مخلوط پیاز و سویا به طور کامل و خوب تفت داده شد ابتدا رب و سپس سایر ادویه جات و نمک و فلفل را به آن اضافه می کنیم.   پس از چند دقیقه که مخلوط این مواد خوب تفت داده شدند آن ها را درون قابلمه ای می ریزیم و سپس دو لیوان آب به آن ها اضافه کرده و صبر می کنیم تا مواد درون قابلمه بجوشند.
 
هنگامی که آب درون قابلمه به یک سوم مقدار اولیه رسید لپه ای را که به طول جداگانه پخته ایم به مخلوط مواد درون قابلمه اضافه می کنیم و شعله گاز را کم می کنیم تا به آرامی بجوشد.            

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: غذا سلامت گیاهخواران خوشمزه دلچسب لذیذ صدای ایران قیمه با گوشت درون قابلمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه