Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی روز سه شنبه در آیین رونمایی از این نمایشگاه مجازی گفت: استفاده از فن آوری های نوین کمک می کند تا در اقتصاد جهانی نقش ایفا کنیم. 

محمدرضا پورمحمدی اظهار کرد: فن آوری های نوین ارتباطی در صنعت نیز عرصه وسیعی را برای معرفی کالا و تولیدات فراهم می کند.

وی تاکید کرد: رویکرد استفاده از این نوع فن آوری و حضور فعال در فضای مجازی و اینترنتی در شرایط کنونی یک الزام است تا در بازار دنیا مشارکت فعالی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: کاهش هزینه ها، تسریع در کار، حضور جهانی، کاهش حجم ترافیک از مزایای ای. تی و ای.سی.تی و کسب و کارهای اینترنتی است. 

وی همچنین با اشاره به بحران کرونا گفت: کرونا نشان داد زیرساخت های ارتباطی و فن آوری های نو یک ضرورت است و توسعه زیرساخت ها در این دوره تسریع شد. 

پورمحمدی گفت: در سال های نه چندان دور زیرساخت های آموزش های مجازی در کشورهای اروپایی وجود داشت اما در ایران ضعیف بوده و از سرعت توسعه کندی برخوردار بود اما در دوران کرونا ضرورت دسترسی به آن بیشتر مشخص شد. 

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید مجدد بر ضرورت ایجاد و توسعه بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه و شکوفایی اقتصادی استان، حمایت از فعالان این حوزه را از وظایف دستگاه‌های اجرایی برشمرد.

پورمحمدی گفت: توسعه و پیشرفت جوامع بدون توجه به استفاده هرچه بیشتر از بسترها و ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات امکان‌پذیر نیست.

وی رونمایی از اولین نمایشگاه مجازی ایران به همت تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز را اتفاقی بسیار مبارک قلمداد کرد و ادامه داد: افزایش چنین فعالیت‌های ارزشمندی، علاوه بر کاهش هزینه و انرژی، امکان عرضه محصولات در سطح بین‌المللی و حضور در فروشگاه‌ها و بازارهای مختلف جهانی را فراهم می‌کند.

پورمحمدی با قدردانی از نقش ارزنده بخش خصوصی و فعالان بخش تولید در حمایت از نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، خاطرنشان کرد: کارآفرینان و صنعتگران ما در این شرایط حساس نیز نشان دادند که همواره و در هر شرایطی برای رفع مشکلات، تلاش می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین ابراز امیدواری کرد در سایه برنامه‌ریزی‌های درست و عملیاتی و همکاری بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، شاهد اقدامات موثری برای تحقق شعار جهش تولید باشیم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی افتتاحیه نمایشگاه اکسپوفارم محمدرضا پورمحمدی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی افتتاحیه محمدرضا پورمحمدی فضای مجازی آذربایجان شرقی افتتاحیه محمدرضا پورمحمدی فضای مجازی استاندار آذربایجان شرقی فن آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز

خلیل اللهی گفت: با توسعه یافتن این شورا‌ها و افزایش تعدا آنها فلسفه اصلی تشکیل آنها منحرف شد و تبدیل به اداره شد و به جای ریش سفیدان جوان‌ها روی کار آمدند.

وی همچنین به مشکل کمبود نیرو در شورا‌های حل اختلاف نیز اشاره کرد و گفت: نیروی این شورا‌ها بیشتر جذب دادگستری شده اند و این مسئله کیفیت این شورا‌ها را تقلیل داده است.

قربانی معاون قضایی دادگستری استان نیز گفت: هدف این نشست منطقه‌ای که استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل زنجان قزوین و گیلان نیز حضور دارند بررسی مسائل و مشکلات موجود در زمینه معایب و مزایای دادگاه‌های صلح، داوری، میانجیگری کمبودنیرو در شورا‌های حل اختلاف و بررسی معایب تعریف قضاوت در حوزه کسب و کار است تا نتایج آن به همایش تخصصی که در مشهد برگزار خواهد شد ارجاع داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز