Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:53:21 GMT

امیدواری تیم فجر شهید سپاسی شیراز به صعود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۳۹۹۵

امیدواری تیم فجر شهید سپاسی شیراز به صعود

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با وجود دشواری کار، به صعود امیدوار هستیم.

داوود مهابادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در شیراز، در آستانه دیدار فجرشهید سپاسی شیراز با گل ریحان البرز  با اشاره به اینکه هشت بازی سخت پیش روی تیم فجر است، گفت: در چندین بازی نتایج لازم را نگرفتیم که همین امر ما را از کورس قهرمانی و صعود دور کرد اما حالا امیدواریم تا با کسب حداکثر امتیازات از بازی های پیش رو به لیگ برتر صعود کنیم که در این بین باید منتظر لغزش حریفانمان نیز در بالای جدول باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه در فوتبال چیزی قابل پبش بینی نیست ما باید در تمامی بازی های پیش رو بهترین عملکرد را ارائه کنیم تا در صورت نتیجه نگرفتن تیم های بالایی جدول جای آنان را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: 20 روز است تمرینات خود را به صورت منظم آغاز کرده‌ایم و خوشحال هستیم تا شرایط شروع مجدد رقابتها مهیا شد که در این بین جا دارد از تلاش تمامی کادر پزشکی کشور تلاش ویژه کنیم.

مهابادی با اشاره به برگزای بازیهای خانگی فجر در ورزشگاه پارس گفت: خوشبختانه شرایط زمین چمن مناسب شده و امیدواریم این شرایط تا پایان مسابقات حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور امروز سه‌شنبه 10 تیر از ساعت 19:50 فجر شهیدسپاسی شیراز میهمان گل ریحان البرز است.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم فجر شهید سپاسی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز فارس داوود مهابادی سپاسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار با بردن مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی پیگیری شد که با برتری سه بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳)، بابک مرادی (۲۰) و محمدعلی عبداللهی (۷۶) برای هوادار و صائب محبی (۳۰ - گل به خودی برای مس سونگون گلزنی کردند.

بنابراین هوادار به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فوتبال کسور راه پیدا کرد.

کد خبر 6089340

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین