Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین نشست هم‌اندیشی فقه حکومتی با ارائه نظریه «فقه اجتماعی» با حضور محمدجواد ارسطا، از اساتید دروس خارج فقه حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس، دهمین نشست هم‌اندیشی فقه حکومتی با ارائه نظریه «فقه اجتماعی» با حضور محمدجواد ارسطا، از اساتید دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست که از ساعت ۹ تا ۱۳ برپا می‌شود، با پرسش و پاسخ مقررین و شاگردان سایر اساتید مطرح در عرصه «فقه حکومتی» همراه خواهد بود. 

هم‌اندیشی با دعوت از شاگردان برجسته و مقررین حضرات آیات و اساتیدی همچون ابوالقاسم علیدوست، محمدمهدی هادوی تهرانی، احمد عابدی اصفهانی، سید محمد مهدی میرباقر، علی اکبر رشاد، احمد مبلغی، مرحوم سیدمنیرالدین حسینی الهاشمی، علیرضا اعرافی، عبدالحسین خسروپناه، سیدصمصام الدین قوامی و همچنین دعوت از نمایندگان مراکزی همچون دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، مرکز پژوهش های اسلامی مجلس، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام، پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی، دفتر فرهنگستان علوم اسلامی قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه، پژوهشگاه فقه نظام، مؤسسه ادیب فقه جواهری، مؤسسه فتوح اندیشه، مؤسسه فقاهت و تمدن سازی، مؤسسه آفاق حکمت، مؤسسه صراط مبین، رادیو معارف، شبکه اجتهاد، مؤسسه لوح و قلم و پایگاه تخصصی وسایل برگزار خواهد شد.

پژوهشگران و علاقه‌مندان به استفاده از این هم‌اندیشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با دبیرخانه هم اندیشی فقه حکومتی  یا شماره ۰۹۱۰۰۹۳۱۰۸۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش فارس، سلسله نشست‌های هم‌اندیشی فقه حکومتی در ماه‌های گذشته با حضور آیات و اساتید معظم سیداحمد مددی، علی اکبر سیفی مازندرانی،  علی‌اکبر رشاد، سیدصمصام الدین قوامی، احمد مبلغی ، سیدمحمدمهدی میرباقری، محسن اراکی و ابوالقاسم علیدوست و محمدمهدی هادوی تهرانی برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فقه قم مجلس خبرگان رهبری فرهنگ هم اندیشی فقه حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر