Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان دو اثر از صدا و سیمای مرکز گیلان به جشنواره «ABU PRIZES ۲۰۲۰» و فیلم کوتاه پویانمایی محاکمه از تولیدات این مرکز نیز به جشنواره فیلم کوتاه آمریکای لاتین ۲۰۲۰ راه یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان، مستند نمایی «از تولد تا تولد» از معاونت صدا و «کلاسی زیر سقف آسمان» از معاونت خبر دو اثر راه یافته به جشنواره «ABU PRIZES ۲۰۲۰» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند نمایشی «از تولد تا تولد» کاری از بهرام نوری روایتی از فرهاد رمضانی است که در روز تولد خود در حین عملیات خنثی سازی بمب به شهادت می رسد. این واقعه از زبان دخترش بعد از ۱۸ سال روایت شده است.

اثر «کلاسی زیر سقف آسمان» کاری از اعظم سائدی روایتی از زندگی یک معلم جوان در روستاهای دورافتاده تالش در استان گیلان است که در دوران شیوع کرونا به علت عدم دسترسی بعضی از دانش آموزان عشایر به اینترنت مجبور به تدریس حضوری با حفظ فاصله اجتماعی می شود.

گیلان، لرستان، گلستان، کرمانشاه و مازندران جزو پنج استان دارای اثر در این دوره از جشنواره می باشند که گیلان و کرمانشاه هر یک با دو اثر در این رقایت حضور دارند.

همچنین فیلم کوتاه پویانمایی «محاکمه» به نویسندگی و تهیه کنندگی محمد وهابی و کارگردانی و انیماتوری اسماعیل جباری درباره یک تفنگ است که به تالاب انزلی وارد شده و قصد شکار دو پرنده زیبا را دارد، اما با محکمه وجدان درگیر محاکمه ذهنی خود می شود.

پیش از این نیز فیلم کوتاه «محاکمه» به جشنواره پویانمایی رمانی راه یافته بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نمايشگاه صداوسيما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد