Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:24:42 GMT

توزیع مرغ منجمد با قیمت ۱۳۵ هزار ریال

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۶۷۸۹

توزیع مرغ منجمد با قیمت ۱۳۵ هزار ریال

بیژن بداغی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: پس از اعلام پشتیبانی دام از توزیع مرغ منجمد سه عامل را به اهواز اعزام کردیم و توانستیم ۱۵ تن مرغ منجمد  برای شهرستان آبادان جذب کنیم.

او با بیان اینکه قرار بود ۵ تن مرغ منجمد را   صبح امروز در بازار‌های آبادان  توزیع کنیم که وقفه‌ای در آن پیش آمد و  بعد از ظهر امروز این کار انجام شد افزود: مرغ منجمد با قیمت ۱۳۵ هزار ریال در ۱۱ نقطه آبادان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوسانات قیمت برنج در آبادان

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: نوسانات قیمت برنج را نیز از طریق استانداری و سازمان صمت استان خوزستان پیگیری کردیم منتهی برنج در گمرکات خوزستان ذخیره شده است و منتظر دستور ازاد سازی این کالا هستیم.

بداغی افزود:اگر برنج در گمرکات خوزستان آزاد سازی شد سهمیه این کالا را برای آبادان و خرمشهر خواهیم گرفت.

کمبود شکر در آبادان

او همچنین درباره کمبود شکر در این شهرستان گفت: در آینده‌ای نزدیک سهمیه شکر به آبادان و خرمشهر با قیمت مناسب توزیع خواهد شد منتهی تاریخ توزیع آن هنوز مشخص نیست.

نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در خصوص نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی گفت: تعداد ١٠ نفر از بسیجیان فعال این شهرستان در اختیار ما قرار داده شده است که از شنبه آینده بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی آغاز خواهد شد.

او افزود:قول میدهم کار نظارت بر بازار را طوری انجام دهیم که گران فروشی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع مرغ منجمد نوسانات قیمت برنج مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد